Hop til indhold
  • 0

Controller muligvis død


Rene.Qvist
 Share

Spørgsmål

20 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
4 timer siden, Rene.Qvist skrev:

Min V3 controller svarede pludseligt ikke på app og ping, dog stadig på remote controls og inputs.

Så trykkede jeg en gang på reset knappen og så blev den helt utilgængelig.

Den tager hverken imod inputs, USB i visual eller andet.

Den lyser konstant grønt

nogle gode råd??? eller er den bare død

 

vh
René

Hej Rene

 

jeg har haft samme problem, godt nok da jeg skulle opdatere min firmware. Din controller er død, LK/din grossist bytter uden UB 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
23 timer siden, Rene.Qvist skrev:

Min V3 controller svarede pludseligt ikke på app og ping, dog stadig på remote controls og inputs.

Så trykkede jeg en gang på reset knappen og så blev den helt utilgængelig.

Den tager hverken imod inputs, USB i visual eller andet.

Den lyser konstant grønt

nogle gode råd??? eller er den bare død

 

vh
René

Må jeg høre hvilken firmware havde du på den?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 minut siden, Rene.Qvist skrev:

Den der døde ved jeg ikke, for jeg gemte ikke en kopi sidst den blev opdateret. 

Men den jeg købte i går har 3.3.7

Ok, var nysgerrig efter om det var seneste nye firmware (.23), eller om man kunne være så heldig at de havde løst problemet. Min døde med firmware .21.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
20 timer siden, Allan Nissen skrev:

Jeg mener ikke man skal være nervøs for selve opdateringen. Fællesnævneren virker til at være genstarten, som jo sker ved både fw opdatering, program download samt “tvungen” genstart ved at slukke for strømmen eller trykke på reset knappen.

Enig med silverline.

Det er jo bare vanvittigt at man skal være nervøs for at systemet genstarter, det er jo ikke en produktkvalitet man kan stole på til noget så essentielt i huset.....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
18 timer siden, Rene.Qvist skrev:

det er jo ikke en produktkvalitet man kan stole på til noget så essentielt i huset.

Jeg er fuldstændig enig i dette. Og jeg finder det absolut dybt chokerende og grotesk, at forbrugerne efterlades på denne måde. Uanset om det er et forbruger/elektriker <-> eletriker/LK forhold, så er det helt galt, netop fordi det er et produkt som virkelig laver "ballade" hvis det går galt. Det er ikke bare en lille simpel brugsgenstand. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -1
På 11.10.2019 at 23:46 , Lars1 skrev:

Hvor må det være dejligt at have et liv hvor ens største problem er om man kan tænde og slukke lyset i sit hus.

Det er skam ikke mit største problem (igen tager du fejl). Men det er, på trods af omstændighederne, et stort unødige problem. Som du netop også ville have kunnet tydet, hvis du ikke havde været så fokuseret på få af de ord du har citeret, og dermed (igen) forsøgt at manipulere konteksten, i det jeg ytre mig om. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -1
58 minutter siden, Kandersen skrev:

Det er skam ikke mit største problem (igen tager du fejl). Men det er, på trods af omstændighederne, et stort unødige problem. Som du netop også ville have kunnet tydet, hvis du ikke havde været så fokuseret på få af de ord du har citeret, og dermed (igen) forsøgt at manipulere konteksten, i det jeg ytre mig om. 

??? Jeg har citeret hele dit indlæg uden en eneste ændring. Et brokke indlæg som du iøvrigt har skrevet over 1000 gange allerede, så jeg tror efterhånden alle godt kender din holdning til LK uden at du behøver at forpeste og afspore samtlige tråde med den. Brug nu dit krudt på at brokke dig nu til LK isteddet for at sprede dit gylde her. LK læser ikke med her, og der er ingen her på boardet som interesser sig for dit brok.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -2
På 15.9.2019 at 12:42 , Kandersen skrev:

Jeg er fuldstændig enig i dette. Og jeg finder det absolut dybt chokerende og grotesk, at forbrugerne efterlades på denne måde. Uanset om det er et forbruger/elektriker <-> eletriker/LK forhold, så er det helt galt, netop fordi det er et produkt som virkelig laver "ballade" hvis det går galt. Det er ikke bare en lille simpel brugsgenstand. 

Hvor må det være dejligt at have et liv hvor ens største problem er om man kan tænde og slukke lyset i sit hus.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -2
4 minutter siden, Lars1 skrev:

??? Jeg har citeret hele dit indlæg uden en eneste ændring. Et brokke indlæg som du iøvrigt har skrevet over 1000 gange allerede, så jeg tror efterhånden alle godt kender din holdning til LK uden at du behøver at forpeste og afspore samtlige tråde med den. Brug nu dit krudt på at brokke dig nu til LK isteddet for at sprede dit gylde her. LK læser ikke med her, og der er ingen her på boardet som interesser sig for dit brok.

Vanen tro, trods adskillige forsøg på at undgå at kommunikere med dig, så besvarer du igen et af mine indlæg, fordi du ikke bryder dig om indholdet, samtidig med du anfægter mig personligt.
Endnu mere vanen tro missede du, som sædvanlig, "bare" den kontekst som lå i det jeg citerede, eller så blev et ord "essentielt" simpelthen for svært for dig at forstå. (Måske du burde slå det op, og så lige minde dig selv om, at det faktisk var en anden der skrev det, og det jeg citerede. Men dit personlig angreb vendte du igen imod mig).  

LK lytter ikke til privatpersoner, hvad du selv flere gange har påpeget. Så hvad nytter det at jeg brokker mig til dem? (Lad være med at svare - Dit svar kan aldrig komme til at give mening). 
Netop fordi LK ikke kommunikere (og lytter) med private, så finder jeg det vigtigt at ytre mig om det, så andre uvidende har mulighed for at vide, hvordan det forholder sig. Heller en gang for meget end for lidt. I stedet for at "gemme" virkeligheden i et LK regi, hvor andre ikke ser det, som åbenbart er din foretrukne metode. 
Der findes moderatorer her, der nok skal fortælle, hvis visse ytringer ikke er i orden. Måske du skulle overlade vurderingen til dem, (igen).  
 

12 minutter siden, Lars1 skrev:

der er ingen her på boardet som interesser sig for dit brok.

"Ingen" er et stort ord, udtalt af en enkelt person, som tilsyneladende har travlt med noget der mere minde om personlig forfølgelse!
Du havde alle muligheder for at lade være med at kommentere mit indlæg. Du er sågar flere gange blevet opfordret til at lade være. Alligevel gør du det!

Apropos at forpeste - Kan du få forklare mig forskellen på mine indlæg, og så dine evige tilbagevende omkring min holdning og ytringer ang LK, præcis som denne gang?  (<--- et ordsprog der har ord som "sten" og "glashus" kan måske være en ledetråd for dig her).
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -2
5 minutter siden, Kandersen skrev:

Du havde alle muligheder for at lade være med at kommentere mit indlæg. Du er sågar flere gange blevet opfordret til at lade være. Alligevel gør du det!

Og du har alle muligheder for at stoppe dit evendelige brok og afsporing af tråde. Du er sågar flere gange blevet opfordret til at stoppe det, og ikke kun af mig. Alligevel fortsætter du med at bruge enhver lejlighed til at lufte din utilfredshed med LK

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok