Hop til indhold

Ihc-Debat Møder


Anders Bo
 Share

Recommended Posts

Så brug mm skruer.. Det er jo os tilladt at skære enderne af når man har skruet det fast... Var os bare info om hvordan nogen folk gør... :-)

Bliver nu mere og mere lun på Smart-house, jo mere jeg læser om det. Hvis ellers de kunne finde ud af at sælge deres produkt, var LK's IHC ikke på marked længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Dejligt at høre der "måske" sker noget på IHC-markedet.

Der har godt nok været meget stille.

 

Jeg har lige læst et par tråde herinde, og undrer mig over at jeg slet ikke kan læse om nogen der har fået adgang til deres API? - Det er jo bare at spørge dem, og have en rigtig god grund til at få adgang. Det lykkedes da for mig ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt at høre der "måske" sker noget på IHC-markedet.

Der har godt nok været meget stille.

 

Jeg har lige læst et par tråde herinde, og undrer mig over at jeg slet ikke kan læse om nogen der har fået adgang til deres API? - Det er jo bare at spørge dem, og have en rigtig god grund til at få adgang. Det lykkedes da for mig ;)

 

De har aldrig givet noget officielt API adgang mig bekendt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt at høre der "måske" sker noget på IHC-markedet.

Der har godt nok været meget stille.

 

Jeg har lige læst et par tråde herinde, og undrer mig over at jeg slet ikke kan læse om nogen der har fået adgang til deres API? - Det er jo bare at spørge dem, og have en rigtig god grund til at få adgang. Det lykkedes da for mig ;)

 

Kunne du ikke lige bede om den wireless protokol ?

Det ku' være fedt  :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, intet officielt API adgang.

 

Jeg har ikke fået kigget på det de har sendt, men får jo nok gjort det en dag.

Tror ikke umiddelbart der er noget omkring deres wireless, da jeg sagde at jeg var interesseret i at kunne styre 11 controllere fra en browser ;)

 

Man skriver under på en hel masse omkring at man ikke videregiver det, og man kun bruger det til det man har spurgt efter, så jeg kan ikke lige smide det her ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så har du ikke prøvet at feljfinde på Smart-house ;)

Prøv at finde et defekt tryk, eller en løs forbindelse på bussen :D

Et defekt tryk burde være relativt nemt at finde hvis din dokumentation er i orden. Det samme gælder en løs forbindelse på bussen. Hvis alt andet fejler, må man jo bare bruge samme metode, som da man i gamle dage skulle finde den defekte pære i en juletræs kæde.

 

Dertil kommer at det vist er småting, sammenlignet med at fejlfinde på hvorfor ens IHC controller ofte skal genstartes mere end 1 gang for at komme korrekt op, hvorfor wireless enheder pludselig holder op med at virke o.s.v. :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt at høre der "måske" sker noget på IHC-markedet.

Der har godt nok været meget stille.

 

Jeg har lige læst et par tråde herinde, og undrer mig over at jeg slet ikke kan læse om nogen der har fået adgang til deres API? - Det er jo bare at spørge dem, og have en rigtig god grund til at få adgang. Det lykkedes da for mig ;)

Hvor er det du høre der "måske" sker noget på IHC-markedet. Intet af det som kom frem på debat møderne er blevet til noget. Ikke engang den beta firmware, som "bare" skulle gøres officiel i december.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu skal man ikke altid tro på, at græsset er grønnere hos naboen. B)

 

Smart House er jo ikke en ny spiller på markedet, og mener da at det har været markedsført i DK siden engang i 90'erne. Hvis det skulle være så meget bedre, kan man da undre sig over hvorfor det ikke er slået mere igennem end det er. Det er da heller ikke fordi at nyhederne vælter frem på deres hjemmeside. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu skal man ikke altid tro på, at græsset er grønnere hos naboen. B)

 

Smart House er jo ikke en ny spiller på markedet, og mener da at det har været markedsført i DK siden engang i 90'erne. Hvis det skulle være så meget bedre, kan man da undre sig over hvorfor det ikke er slået mere igennem end det er. Det er da heller ikke fordi at nyhederne vælter frem på deres hjemmeside. :)

Jeg kiggede på smart house for ca. 10 år siden, og dengang var det håbløst bagefter LK's IHC, men der er sket meget på 10år. Men jeg er fuldstændig enig. De vil ikke være i stand til at sælge vand i sahara med den indsats de gør pt.

Hvis man graver dybt nok på deres web site, så kommer man til produkt kataloget hos moderselskabet, og her ligger der mange interessante ting, som faktisk kan købes i DK, med som ikke bliver markedsført. Hvorfor undre jeg mig også stærkt over.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nogen som har set skyggen af den omtalte FUGA PIR adapter til OPUS74 ???

Den går jeg stadig og venter på.............

Nogen som har set skyggen af noget somhelst af det som LK sagde ville komme?

 

Deres beta FW, som fikser et par kendte problemer er ikke engang blevet officielt released. :angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold kæft nu sker der noget: En Fuga Pir Adapter!!!! Yes det er udvikling der vil noget. Det må fejres, og skal vi så ikke også gøre det den 22 april, hvor IHC Visual har 3 års fødselsdag i sin nuværende udgave. Lad os gøre det til en mindedag. Jeg vil foreslå at vi holder 3 timers stilhed, dvs. at vi ikke berører vores kontakter, hverken de tråede eller de wireless

Det bliver en dag med minder :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Hurra hura hura og så det lange huraaaaa

Gad vide hvad sådan en afdækning kommer til at koste.?

Sad også lige og bladrede i tilbudsavisen fra HaraldNyborg, her koster en simpel LK wireless kontakt med 2 tryk kr. 428,- og lidt længere omme kan man finde en 7" tablet til 399,- den kan man programmere lige så mange tryk ind på som man har lyst til. Kræver så godt nok WIFI dækning og noget strøm, men alligevel tankevækkende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal man bruge en FUGA eller OPUS indmurings dåse, hvis man ønsker at monter den planforsænket udendørs, som på billedet?

 

Men derudover er jeg noget forviret, for når man søger på 1024001709 i LK's online katalog, optræder produktet som et udgået produkt???

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal man bruge en FUGA eller OPUS indmurings dåse, hvis man ønsker at monter den planforsænket udendørs, som på billedet?

 

Men derudover er jeg noget forviret, for når man søger på 1024001709 i LK's online katalog, optræder produktet som et udgået produkt???

 

Jf. vejledningen kan begge dele bruges. http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/019D900022_01.pdf

 

Det er sikkert fordi at LK ikke vil gøre den så synlig endnu i online kataloget. Udgået markeringen gør at man ikke kan finde den ved at klikke sig frem i kategorierne.

Det er dog noget misvisende - specielt nu hvor den ligger på lager hos grossisten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok