Hop til indhold
  • 0

Upgrade fra HW6.1 til HW6.2


PerKrabbe
 Share

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
16 minutter siden, PerKrabbe skrev:

Hvordan gøres dette nemmest ?

Downloade projektet... ja

Indstille ip adresse,brugere mm via administrator... ja

Følger alle links til wireless udstyr med i projektet, eller skal alt linkes fra nyt ?

 

Andet man skal være særligt opmærksom på ?

Wireless skal linkes igen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Jeg forstår nok slet ikke HW6.1 til 6.2 - mig bekendt får du ikke noget bedre som du ikke kan klare med firmware opgradering fuskeri.

Vil skyde på pris. En 6.2 kan erhverves noget billigere end en V3. 
6.2 har mere ram og potentielt mere stabil end 6.1. Men ellers er det ligegyldigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Jeg forstår nok slet ikke HW6.1 til 6.2 - mig bekendt får du ikke noget bedre som du ikke kan klare med firmware opgradering fuskeri.

Jeg har en gammel HW6.1 fra 2007 der er ved at være træt... Så har købt en ubrugt HW6.2 jeg vil anvende i stedet... Alt er lavet med wireless... Så jeg skal lige have tid og mod til at gå igang, da jeg skal have adgang til alle lampeudtag og tryk...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

En Hw6.1 bliver ikke mere eller mindre “træt” end en hw6.2 med mindre du har et MEGET stort projekt (over 7MB) og du anvender en masse timere og eller temperatur sensorer. 
Så hvis det primært er wireless og diverse almindelige i/o vil du nok ikke opleve forskel. Det skulle da lige være det med adgang JAVA, hvis vi holder os til hvad man kan standard med en hw6.1 vs en hw6.2. Men en opgraderet hw6.1 vil kunne det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok