Hop til indhold
  • 0

Wireless dimmer reagere ikke


Sejer
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg har ligepludselig en wireless dimmer som er stoppet med at fungere korrekt. Den er fint signal til den via wireless link med controller.

Det skal siges at jeg har i alt 20 stk. wireless dimmer (lampeudtag) hvor af de 19 fungere som de skal. men nu har jeg altså lige denne her ene som ikke vil tænde og slukke korrekt. Den reagere kun nogle gange (hver 10-15 gang), og ligeledes fra Home (Apple) reagere den som ved tryk, altså hver 10-15 gang. Jeg har tjekket min programmering, men jeg kan ikke umildbart se at noget skulle være galt. Her kommer billeder af programmeringen. Det er Bolig Rumstyring som styre spots (wireless dimmer/lampeudtag)

Er der nogle andre som har oplevet de problemer?

 

2020-11-07_10h35_51.png

2020-11-07_10h36_19.png

2020-11-07_10h36_03.png

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
15 minutter siden, EjvindHald skrev:

Wireless dimmere er ikke altid stabile - se fx https://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/6810-wireless-dimmer-vil-ikke/

 

Jeg har prøvet at læse tråden, men det endte mere i skænderi mellem to end en reel løsning.

flere skriver at det hjælper at vente med at trykke (har ventet over 24 timer), ellers genstarte/genuploade program (har jeg prøvet +10 gange)

Det eneste jeg ikke har prøvet er at tage automatsikringer som forsyner dimmeren, og den som forsyner controlleren, men jeg skulle ikke kunne se hvordan det skulle virke, når jeg har genstartet controlleren flere gange ved upload af nyt program.

 

fuck noget møj

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det kan også være antenneplaceringen der driller. Prøv at læg den ned, eller flyt den 20 cm.

Jeg har selv lidt bøvl ind imellem, så flytter jeg antennen lidt så virker de alle igen. Mine sidder ved tavlen og antennen sidder for tæt på, den skal helst 2m væk. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at montere det lange antennekabel jeg har liggende og flytte antennen væk ^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok