Jump to content
IHC-User.dk
  • 0
Plindberg

Sluk alt funktion

Question

Hej til jer alle

Søger lidt hjælp med min sluk alt funktion. Har fået hentet denne FB 1.1.02.a. Puls - KIP - On - Off

Når jeg kobler op, slukker alt lyset som er koblet som kip, men får slukke de wireless med dæmp. Hvad er det lige jeg skal gøre for at få det til at virke?

Her er min opsætning

På forhånd tak for hjælpen

Screen Shot 11-04-19 at 07.49 PM.PNG

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
2 minutter siden, Plindberg skrev:

Hej til jer alle

Søger lidt hjælp med min sluk alt funktion. Har fået hentet denne FB 1.1.02.a. Puls - KIP - On - Off

Når jeg kobler op, slukker alt lyset som er koblet som kip, men får slukke de wireless med dæmp. Hvad er det lige jeg skal gøre for at få det til at virke?

Her er min opsætning

På forhånd tak for hjælpen

Screen Shot 11-04-19 at 07.49 PM.PNG

Du har forbundet udgangen forkert. Du skal ikke forbinde direkte til lampeudtaget/stikkontakten, du skal i stedet forbinde til Sluk indgangen på de funktions blokke som styrer dine komponenter.

Upload dit program, hvis det ikke giver mening.

• 0

Du skal forbinde udgangen til en indgang på den funktionsblok som styrer den givne lampe/stikkontakt.

1203646688_Slukalt1.JPG.63c731cb6a18e3cfb354e58cc5ca5a03.JPG

Du skal  under indstillinger i puls blokken ændre udgangs signal til kort puls

298299657_Slukalt2.JPG.dd1af8c7ff9a910b74f6c067c8c0faab.JPG

For en dimmer trækker du udgangen ind på Reguler scenarie ned. På en kip blok trækker du udgangen ind på Sluk.

Et udgangsprodukt (lampeudtag/dimmer/stikkontakt) i venstre side må som udgangspunkt kun være forbundet til EN funktionsblok i højre side.

Derfor skal du lade sluk alt blokken give signal til funktionsblokken og funktionsblokken slukker så udgangen.

Og så har du lavet noget mærkeligt med Dimmer tændt udgangen på den blok der, fungerer det som det skal?