Hop til indhold
  • 0

Hjælp til "død" IHC 3 controller


cis2131
 Share

Spørgsmål

Er der mon nogle som kan hjælpe her...

Min IHC 3 controller er gået ned.

Det skete ved at min ihcbridge ikke kunne kommunikere med  controlleren.
Så jeg prøvede at logge på den via administrator, og sende den et genstart.
Herefter kunne jeg ikke længere kommunikere med den (Den svarede på ping et minuts tid, så stoppede den, og lide efter svarede den igen et minuts tid.
Jeg kunne så se at controlleren stod og genstartede i loop).

Efter at have prøvet nogle forskellige ting så som at trykke på reset knappen, og taget ramkortet ud, så lyser den grønne lysdiode grønt næsten konstant (Slukker lige kortvarigt 1 gang i minuttet, og tænder så igen.
Sætter jeg usb kabel på, så kan jeg se at den står og afbryder/tilslutter forbindelsen ofte.

Firmware loader virker heller ikke.

Den husker hvad som var tændt inden den gik ned, men alle tryk er døde.

Nogle bud?.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, cis2131 skrev:

Er der mon nogle som kan hjælpe her...

Min IHC 3 controller er gået ned.

Det skete ved at min ihcbridge ikke kunne kommunikere med  controlleren.
Så jeg prøvede at logge på den via administrator, og sende den et genstart.
Herefter kunne jeg ikke længere kommunikere med den (Den svarede på ping et minuts tid, så stoppede den, og lide efter svarede den igen et minuts tid.
Jeg kunne så se at controlleren stod og genstartede i loop).

Efter at have prøvet nogle forskellige ting så som at trykke på reset knappen, og taget ramkortet ud, så lyser den grønne lysdiode grønt næsten konstant (Slukker lige kortvarigt 1 gang i minuttet, og tænder så igen.
Sætter jeg usb kabel på, så kan jeg se at den står og afbryder/tilslutter forbindelsen ofte.

Firmware loader virker heller ikke.

Den husker hvad som var tændt inden den gik ned, men alle tryk er døde.

Nogle bud?.

Claus

Søg herinde - men det lyder som en ombytning - du kan se om du kan fange den med firmware loaderen men jeg fik aldrig held med det på min.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 hours ago, Mikkel Skovgaard said:

Søg herinde - men det lyder som en ombytning - du kan se om du kan fange den med firmware loaderen men jeg fik aldrig held med det på min.

Har søgt, og set andres problemer, men syntes min opførte sig lidt anderledes. 
ombytter LK den også uden for garanti?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg fandt min gamle controller frem fra garagen, og har fået den sat ind i stedet.

Den mener så at mit admin password er forkert.
Har så prøvet at gå på administrator via usb, men her kan jeg ikke gennemskue hvordan man skifter password. og hvis jeg opretter en ny bruger, så er "Tilføj bruger" knappen deaktiveret uanset hvad jeg skriver i felterne. (Ikke mega vigtigt da jeg kan bruge USB).

Ved i hvorfor det sker?.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
21 timer siden, cis2131 skrev:

Jeg fandt min gamle controller frem fra garagen, og har fået den sat ind i stedet.

Den mener så at mit admin password er forkert.
Har så prøvet at gå på administrator via usb, men her kan jeg ikke gennemskue hvordan man skifter password. og hvis jeg opretter en ny bruger, så er "Tilføj bruger" knappen deaktiveret uanset hvad jeg skriver i felterne. (Ikke mega vigtigt da jeg kan bruge USB).

Ved i hvorfor det sker?.

 

Du burde altid kunne lave nye brugere via USB. Det virker mærkeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lk anbefaler ikke at man bruger Visual 3 programmer i en Visual 2 controllere. Jeg har dog ikke oplevet problemer med den V2 jeg har kørende her i huset.

Men om det har noget med sagen at gøre ved jeg ikke.

Hvis du har SMS modul på, vil du også erfare at den ikke virker på din gamle V2er. Et tryk på reset knappen skulle jævnfør LK løse det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok