Hop til indhold
  • 0

IHC: Kan ikke finde identifikations ID'er


Peter Thais Bjerregaard
 Share

Spørgsmål

Hej venner,

Håbede på at I ville kunne hjælpe med mit sikkert dumme spørgsmål.
Jeg er færd med at sætte HA op og vil gerne hente IHC ind manuelt for at kunne styre det hele bedre.

Jeg kan bare ikke finde mine identifikations ID'er på lys/tryk eller reelt set noget som helst.

  • I Visual under enheder -> advanceret er "Identifikationskode" blank (gætter desuden også på at dette er til eventuel kabelnummerering)
  • Holder jeg CTRL i bund i oversigten kommer ingen kode frem
  • Har prøvet at åbne *.vis-filen i en tekst-editor men synes ikke det giver megen mening
  • Fandt også tidligere en side hvor man kunne generere en rapport men synes heller ikke det her er at finde

Kan I hjælpe en glad amatør videre?

Vh,
Peeter

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
52 minutter siden, Peter Thais Bjerregaard skrev:

Hej Lars, Kjaer og Mikkel, 

Synes jeg har prøvet alle delene uden at noget virker.
Jeg gør dog sikkert noget forkert.

Der kommer ikke noget ID når jeg holder CTRL i bund i Visual.
Synes heller ikke der er ID'er i rapporten fra jemi.dk.

Har vedhæftet screenshots af begge dele.
Synes desuden kun jeg kan se tryk i rapporten fra jemi - ingen sensorer eller lys.

Gode råd? :)

1678404055_2021-01-0912_22_24-Greenshot.thumb.png.0a363300ecd0a45ea278f3fe07e50839.png1477682786_2021-01-0912_28_02-IHCprojektdokumentationGoogleChrome.thumb.png.3aa054150f5cdb16a96624ac18bf51d7.png

 

 

 

Du skal holde CTRL nede inden du fører musen henover, og så skal det være på indgang/udgang, og altså ikke på selve produktet som du har gjort på dit screenshot.

Det kan også gøres i funktionsblokkene. Se vedhæftede eksempler.

 

id_1.jpg

id_2.jpg

id_3.jpg

id_4.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars, Kjaer og Mikkel, 

Synes jeg har prøvet alle delene uden at noget virker.
Jeg gør dog sikkert noget forkert.

Der kommer ikke noget ID når jeg holder CTRL i bund i Visual.
Synes heller ikke der er ID'er i rapporten fra jemi.dk.

Har vedhæftet screenshots af begge dele.
Synes desuden kun jeg kan se tryk i rapporten fra jemi - ingen sensorer eller lys.

Gode råd? :)

1678404055_2021-01-0912_22_24-Greenshot.thumb.png.0a363300ecd0a45ea278f3fe07e50839.png1477682786_2021-01-0912_28_02-IHCprojektdokumentationGoogleChrome.thumb.png.3aa054150f5cdb16a96624ac18bf51d7.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 8.1.2021 at 21:30 , Mikkel Skovgaard skrev:

Eller upload dit project her: http://jemi.dk/ihc/docs/ - du kan få tilkoblet at vi id'erne

Det virker super godt på dele af min ihc installation, når jeg oploader til linket, men meget alt mit lys (gu10 spots samt udvendig belysning) som er tilsluttet 230 v output moduler, kommer ikke med i rapporten. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok