Jeg står i den situation at jeg gerne vil opgradere min gamle IHC controller version 1 RS232 til en Viewer / Controller 2 med USB, LAN og wireless.
Har fundet ud af at forbinde til controlleren og hente opsætningen.
Blev dog ikke specielt glad da jeg så opsætningen:
Jeg kan se at montøren (Ole Stage i Vordingborg) ikke har gjort brug af nogen af funktionsblokkene (så hvidt jeg kan se) - Så jeg får en ret stor udfordring med at finde ud af i hvilke rum de de specifikke input/output forbindelser sidder. (eller tager jeg fejl?)
Oppe på gangbroen på loftet er der markeret følgende på samledåserne:
Tilgang 1
Bad 3
Gang 2
Køkken 7
Alrum 8
Bad 12
Stue 9
Påklædning 11
Soveværelse 10
Emhætte 7
Her taget lidt billeder af tavlen:
Controller 1:
Controller 2:
Er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg griber det her an?
Jeg har vedhæftet en rapport jeg har genereret ud fra den eksisterende opsætning. IHC rapport generator.html
Spørgsmål
Lars Borris Jensen
Hejsa,
Jeg står i den situation at jeg gerne vil opgradere min gamle IHC controller version 1 RS232 til en Viewer / Controller 2 med USB, LAN og wireless.
Har fundet ud af at forbinde til controlleren og hente opsætningen.
Blev dog ikke specielt glad da jeg så opsætningen:
Jeg kan se at montøren (Ole Stage i Vordingborg) ikke har gjort brug af nogen af funktionsblokkene (så hvidt jeg kan se) - Så jeg får en ret stor udfordring med at finde ud af i hvilke rum de de specifikke input/output forbindelser sidder. (eller tager jeg fejl?)
Oppe på gangbroen på loftet er der markeret følgende på samledåserne:
Tilgang 1
Bad 3
Gang 2
Køkken 7
Alrum 8
Bad 12
Stue 9
Påklædning 11
Soveværelse 10
Emhætte 7
Her taget lidt billeder af tavlen:
Controller 1:
Controller 2:
Er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg griber det her an?
Jeg har vedhæftet en rapport jeg har genereret ud fra den eksisterende opsætning.
IHC rapport generator.html
Mange tak.
Mvh Lars.
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts