Hop til indhold
  • 0

Defekt controller?


Nicholai85
 Share

Spørgsmål

Hej 

Jeg har idag haft en visual 3  controller der bare kørte i bootloop, så jeg ikke kunne styre noget af mit lys overhovedet. Fejlen kom ud af det blå. 

Kunne ikke få forbindelse til den ud over med firmwareloader.

Forsøgte at afmontere alle input samt output, opdatere firmware samt nulstille firmware... 

Da jeg nulstillede firmware resulterede det så i jeg overhovedet ikke kan komme i kontakt med controlleren længere... Er dette en defekt enhed? Eller har i andre forslag? 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, Nicholai85 skrev:

Som sagt har jeg nulstille den til fabriksindstillinger netop ved hjælp af den fil, hvilket resulterede i jeg overhovedet ikke kan få fat i min controller på noget af måder, samt at den stadig cykler rundt i bootloop. 

Giv LK et kald, mon ikke de vil hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 12/9/2018 at 22:31 , Nicholai85 skrev:

Det har jeg endnu ikke haft held med... Typisk får man dette svar: vi yder ikke support til private! Men enheden er dog kun 10 måneder gammel så tænker jeg bare reklamere den... 

Hvad blev udkommet? Fik du den til at køre trods alt-eller fik du en anden?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 timer siden, Nicholai85 skrev:

Ja to år fra produktion giver de... Ao skriver sig så ud af reklamationsbetingelserne så du stadig kun får de to år fra produktion  :) men ja lad os kalde det erhverv ;)

Hvis det er privat køb, er det 2 år fra købs datoen. Det kan producenten, grosisterne etc. ikke skrive sig ud af selvom de forsøger ihærdigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Lars1 skrev:

Hvis det er privat køb, er det 2 år fra købs datoen. Det kan producenten, grosisterne etc. ikke skrive sig ud af selvom de forsøger ihærdigt.

AO handler bare ikke med private, det står også på deres dør, så er de ude over alt det bøvl, selvom man udemærket kan købe med kreditkort og kontanter der. 

Det er sådan lidt et ingenmandsland Nicholai er havnet i, for normalt er det en installatørvirksomhed der indkøber varen (ved AO) og yder garantiforpligtelsen over for slutkunden.

Men jeg ved at andre har haft held med at kontakte LK direkte og få hjælp / ombyttet controlleren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

AO handler bare ikke med private, det står også på deres dør, så er de ude over alt det bøvl, selvom man udemærket kan købe med kreditkort og kontanter der. 

Det er sådan lidt et ingenmandsland Nicholai er havnet i, for normalt er det en installatørvirksomhed der indkøber varen (ved AO) og yder garantiforpligtelsen over for slutkunden.

Men jeg ved at andre har haft held med at kontakte LK direkte og få hjælp / ombyttet controlleren. 

Medmindre fakturaen er udstedt til et firma, er der handlet med en privat person, ligegyldigt hvad der står på AO's dør, i deres handelse betingelser etc.

Det firma som har solgt controlleren til privat personen hænger på garantien, også selvom det er led nr. 10 i kæden.

Men jeg giver dig ret. LK plejre at være large med ombytning, såfremt at det er en installatør som henvender sig, og vi snakker en HW7 controller. Tidligere var de også large over for privat kunder, men det er slut såvidt jeg ved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok