Hop til indhold
  • 0

Ny firmware & IHC Control Visual - version 2.6.65


Jakob Barfod
 Share

Spørgsmål

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

osterballe skrev:

Jeg kan ikke genkende nogle af de problemer i du har men på den anden side har jeg ikke haft andet en problemer med den gamle firmware.2.6 har gjordt min controller mere stabil og fået min el-målerblok til at fungere. Jeg håber at du får styr på det inden din kunde kommer efter dig.Hilsen Jens
Off topic, den der el-måler blok er det en du vil dele med os andre? :cheer: :cheer:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

osterballe skrev:

Jeg har lige uploaded den under funktionsblokke så der går lige lidt tid før den er synlig.OBS: vær opmæksom at den kun fungere i ver. 2.6Hilsen Jens
hej jens.jeg har godkendt den nu.har dog ikke selv afprøvet den, gkn76 har lidt at lave på den del endnu..men nu kan alle andre med firmware 2.60. teste løs.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Efter at have fået slette min PC, er jeg nu i den situation at jeg igen skal installer programmet til min IHC igen. Da det er 3 år siden at jeg købte min IHC, er der sikkert komme nogle opdateringen af programmet siden, i forhold til den som jeg har på den medfølgen CD.Jeg har ikke lyst til at forsøge min med vs.2.6 endnu, men hvilke en vs. skal jeg så vælge ? og genre et link :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

BulleDK skrev:

Jeg har også lige fået geninstalleret min pc.. Da LK har valgt og fjerne programmet fra deres hjemmeside, så jeg ingen anden udvej end og rode lidt i stakken af cd´er og installere det som fulgte med..
Tja, linkene i starten af denne tråd, virker stadig ;)Jeg er i øjeblikket ved at samle lidt sammen, og opdatere links på http://latterligt.dk/ihcI løbet af aftenen, regner jeg med at ha' alle de tilgængelige versioner af software og firmware, som jeg har adgang til, liggende på den side...
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Så er der en ny version af 2.6 visualprogrammet.Før hed den 2.6.64 hvis du kigger i programmets "hjælp" - Om IHC Visual...Nu ligger der pr. d.d. på:http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920 en version der hedder 2.6.65 den fylder nogle få bytes mere og er fra IDAG.Den afinstallerer også version 2.6.64 før 2.6.65 - gad vide om der er "ajourføringer"?Firmwaren er vist uændret.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

jeg talte med dem "over there".de sagde at nogle funktions blokke var blevet FOR hurtige, det gav så problemer med udgange der enten tændte eller slukkede, selvom man ikke trykkede på netop den.den nye firmware der scantiden blevet hurtigere, og blokkene var blevet meget hurtigere..sjovt at alting hos Lk er blevet hurtig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har opgraderet firmware til version 2.6 og det gik godt...sådan da.Fandt ud af at mit program med 'hjemmelavede' datalinjemoduler fik controller til at gå i fejltilstand.Kunne ikke nedgradere uden er stadig var problemer.Kontaktede LK og fik god prof. hjælp, skulle bruge 2.3.587 for at nedgradere, og så var det tilbage som det var før.LK fortalte at de 'hjemmelavede' datalinjemoduler kunne konflikte, muligvis med de nye temp moduler.Jeg har lavet et par stykker for bla. ind / ud.Det der driller er datalinje modulet for datalink mellem to controllere.Er der en der har den nye version til at køre med datalink mellem to controllere uden problemer?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

frederik_larsen skrev:

Jakob Bruun skrev:
Hmm okay :)Gad vide hvor længe deres hurtighed så holder :PNu forventer man jo at der snart bliver frigivet nogle produkter, de er jo nævnt i deres software ;)
Hvad er det præcis for nye produkter som man kan forvente udover en termostat?
mere til wireless, en del faktisk..men det kunne være der kommer andet, som vi endnu ikke har snust op..:)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share


×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok