Hop til indhold
  • 0

Ny firmware & IHC Control Visual - version 2.6.65


Jakob Barfod
 Share

Spørgsmål

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

Nu har jeg opdateret 7 IHC controllere, og de 2 af dem er i fejltilstand, og jeg kan ikke få dem ud af det igen.Jeg har prøvet at opdatere den ene flere gange, men det hjælper ikke.Jeg har også prøvet at smide den gamle firmware ind igen, så kommer den til normal tilstand, men den er ikke helt klar over hvilke udgange den tænder og slukker, for den kipper nærmest med ALT hver gang man trykker på en knap...Venter på at LK ringer tilbage til mig med et svar, og det skal jeg ha' inden for et par timer, ellers er der nok en kunde der bliver meget sur, fordi han ikke kan komme ind i sit hus :s

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jakob Bruun skrev:

Nu har jeg opdateret 7 IHC controllere, og de 2 af dem er i fejltilstand, og jeg kan ikke få dem ud af det igen.
Det tyder på, at man måske skal vente med at opdatere, indtil det er afklaret, hvad der gik galt. Har du selv nogen idé om, hvad der gjorde/gør de to fejlende controllere specielle, fx[ul][li]Specielle funktioner,[/li][li]Ydre omstændigheder (fx arten/antallet af tilkoblede moduler),[/li][li]Alder (=> specifikke hardwareversioner),[/li][li]Andet?[/li][/ul]-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ghostrunner skrev:

Jeg har lige opdateret min controller.I slutningen af opdateringen slukker kontrolleren for udgangene. Desvære sad min pc derpå. Nu er min controller i fejltilstand.
Det var da hulens med problemer med den nye firmware. Skynd dig at ringe til LK - og husk at fortælle os, når/hvis(!) du finder en løsning...-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har opdateret min firmware, uden problemmer.Men når jeg opdaterer programmerings softwaren "IHC Control Visual v2.6" Så installerer den uden "Serviceview" og "administrator". Dem kan jeg da dårligt undvære... Er dette ikke en fuld installationspakke, eller er det bare mig???-Og hvorfor kan jeg forresten ikke længere finde softwaren på LK's side? Har de fjenet den igen???

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Fod skrev:

Jakob Bruun skrev:
De sidder ved siden af hinanden, og har fortløbende serie numre :) Det er alle sammen vi snakker om her...
Hold da op, det lyder som en stor installation; 7 controllere ved siden af hinanden!-- Jakob
Tja, stoppede da jeg havde fundet fejl på 2 af dem... Ellers havde jeg opdateret alle 10 der er i den installation ;)LK ringede tilbage til mig, jeg fik et link til en side hvor jeg skulle hente firmware version 2.3.587Den skulle jeg nedgradere til, og derefter opgradere igen, men det hjalp ikke noget.Dog kommer den ud af fejltilstand når man nedgraderer til den version, og så virker controlleren.Nedgrader IKKE til 2.3.586, for så kipper den ALLE udgange hver gang der bliver trykket på en knap ;)Jeg ringede endnu en gang til LK, og de ville så ringe tilbage, men de gjorde de ikke, jeg ventede fra kl 13.Nu kan jeg så se at de har fjernet linket fra deres hjemmeside, men kunne de måske ikke lige ta' at ringe tilbage til dem der har ringet og bedt om en løsning på problemet? - Jeg stod faktisk i en meget kritisk situation.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

De påstår at det er fordi jeg selv har lavet "produkter" og sat ind i, den undskyldning accepterede jeg... Det var først et stykke tid efter, at jeg kom i tanke om at det har jeg lavet på alle controllerne, og de samme som er i dem der ikke virker, er også i de andre, som virkede ;)Plus at jeg for sjov skyld prøvede i et andet hus i dag, hvor ALT er standard, både produkter og funktionsblokke, men det gav samme problem på den ene af de 2 controllere de har.Mit næste forsøg, er at uploade et tomt projekt til controlleren, med firmware 2.3.587, og derefter opdatere firmware, bare for at se om det hjælper...Så hvis nogen har problemet, må de meget gerne lige teste det, så jeg ikke skal vente helt til mandag når jeg er hjemme igen, eller er kommet på arbejde igen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej JakobÅrsagen til dette ligger et helt andet sted.OFF-ON-OFF kommandoer er desværre blevet for hurtige i den nye optimering af datalinie controlleren. Der opstår ikke problemer hvis on/off pulsen benyttes internt i softwaren - men når pulsen skal bruges på en fysisk udgang til styring af eksempelvis fortråede dimmere skaber dette problemer. Ja, der er nu endnu en årsag til at vælge wireless dimmere :-))ABO

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Jeg hopper lige med på den tråd. Jeg var så heldig eller uheldig, ved jeg ikke, at få hentet software og firmware inde LK fjernede den fra deres hjemmeside.Jeg har så i dag haft kontakt til dem ang. et andet problem jeg havde og spurgte til hvorfor de havde fjernet det, men det ville de ikke fortælle.Jeg ved ikke helt om jeg tør opdatere min controler endnu, hvis det giver samme problemer som Jacob har oplevet.Venter spændt på at se hvad udviklingen bliver, for jeg savner altså den nye software til min gulvvarmestyring samt komponenterne for dette osgå. Det ville de i øvrigt heller ikke fortælle, hvornår de kom på markedet.//Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share


×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok