Hop til indhold
  • 0

Fjerne et Datalinje modul


Kandersen
 Share

Spørgsmål

Jeg kan simpelthen ikke finde muligheden for at fjerne et Datalinje modul. Jeg har et 1-10volt modul stående i listen, som jeg ikke bruger mere, det er faktisk slet ikke i tavlen. Men jeg kan ikke se, hvordan jeg får Visual til at forstå, at det ikke er der. Det er sikkert noget jeg overser, men nu har jeg opgivet at finde muligheden. Så er der nogen der ved hvor denne "slet/fjern/delete" er henne? Manualen var ikke skide behjælpelig (igen) hvad dette angår. Men jeg tvivler på, at man ikke kan fjerne det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
5 minutter siden, Henning Pedersen skrev:

Under egenskaber vælger du <ikke i brug> sletter lokalitet og evt. noter.

Hmm, den der <ikke i brug>, den synes jeg ikke jeg kan mindes jeg har under Egenskaber. Men det var noget i den stil jeg forventede. (Sidder ikke foran en Visual lige nu).
Jeg tjekker lige igen i aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Peter Holm Larsen skrev:

Spørger også lige her igen af uvidenhed og som term Ihc bruger.

Skal men i Ihc visual definere alle input og output moduler. På term Ihc er det jo super let der tråder man bare alle komponenterne og så kan de programmeres lige til - uden nogen definition!

Det gør du også bare på Visual. Men i Visual er der nogle funktioner til bedre dokumentation af din installation. En af dem er at du kan lægge noter ind på dine I/O moduler, så du i Visual kan se hvad de bruges til fremfor at skulle huske at I/O modul 7 er det som du bruger til dit udendørs lys. Kandersen vil bare fjerne I/O modulet fra hans dokumentation efter at han har fjernet det fysisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok