Hop til indhold

Vil ikke hente projekt fra controller


BrianPedersen
 Share

Recommended Posts

Det kunne godt se ud som at det er det samme problem jeg også ryger ind i når jeg skal downloade projektfilen når IHC-Captain er sat op fra ny.

Ved mig stopper load-baren undervejs, først i starten og efter 10 forsøg nåede den næsten at hente hele filen, men dødede så igen. Jeg fik dog hentet filen efter 10-20 forsøg.

Jeg har ikke hørt fra Mikkel endnu, men han skal ind via SSH på min PI og se nærmere på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Kom der nogensinde en løsning på dette?
Jeg har netop erfaret problemet. 2. gang virkede det dog. MEN, IHCcaptain har altså gemt nogle ting, som ikke længere er i controlleren. Jeg udskiftede nogle Fbére i Visual og uploadede programmet til controlleren. Derefter gik jeg ind i IHC Captain for at få den til at opdatere. Men det har resulteret i, at nu har IHC Captain både den gamle Fb og den nye.

Det virker ikke helt rigtig at jeg kan se både den gamle Fb og den nye, og jeg kan ikke umiddelbart få den til at "opdatere" databasen eller hvad den nu end bruger. Jeg har prøvet at logge ud og ind flere gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 8/28/2017 at 20:50 , Kandersen skrev:

Kom der nogensinde en løsning på dette?
Jeg har netop erfaret problemet. 2. gang virkede det dog. MEN, IHCcaptain har altså gemt nogle ting, som ikke længere er i controlleren. Jeg udskiftede nogle Fbére i Visual og uploadede programmet til controlleren. Derefter gik jeg ind i IHC Captain for at få den til at opdatere. Men det har resulteret i, at nu har IHC Captain både den gamle Fb og den nye.

Det virker ikke helt rigtig at jeg kan se både den gamle Fb og den nye, og jeg kan ikke umiddelbart få den til at "opdatere" databasen eller hvad den nu end bruger. Jeg har prøvet at logge ud og ind flere gange.

Prøv at hente programmet fra controlleren ned i Visual igen, og check at du virkeligt har fået slettet de gamle FB's.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er 110% sikker på, at de var slettet i Visual.

Nu tog jeg og uploadede projektet igen til controlleren, og gik derefter ind i IHC captain, som selvfølgelig skulle loade hele projektet igen. Denne gang uden fejl. Og nu var de gamle Fbére væk derfra.. 
Så der skulle altså bare en ekstra omgang til. Men mystisk det kan ske. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok