Hop til indhold

Tips Til Nybegynder


 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har lige bestilt de sidste stumper, så jeg kan få monteret min visual 2 og koblet til i en del af huset. Min bror er trikker og montere det, men har ikke den store erfarning med IHC. Jeg er selv vant til at programmere så det skræmmer mig ikke. Har læst vejledningen og siddet og rodet lidt med simulering.

Lige til at starte med skal der ikke være noget avanceret. Men skal have kigge lidt på sceneview og lidt 3.parts integrationer. Så advarelse. der kommer nok en del spørgsmål...

Men en ting er at læse vejledninger en anden ting er erfaring.

Så hvilken rækkefølge bør man starte i?

Er der nogen faldgrupper i forhold til programmering osv?

 

på forhånd tak

 

Link til kommentar
Del på andre sites

En klassisk fejl, hvis man har et output 24 modul, er at man glemmer at den skal forsynes med 24V to steder, en til elektronikken og en til udgangen

 

En anden klassisk programmerings fejl, er ved en wireless dimmer, skal "lysindikering" fra produktet trækkes til funktionsblokken..

 

start din programmering med at tilføje alle dine datalinie moduler, og dernest lig alle dine komponenter ind under rummene i venstre side, og husk at udfylde dokumentationen på skærmen samtidigt, det kan hjælpe dig så meget senere hen, eller hvis du sælger hytten, så er det noget nemmere for den nye trikker..

 

Dernæst er det bare at gå igang med funktionsblokkene, tjek på lk.dk om der er en nyerer opdatering af funktionsblokke end den du allerede har, start med simple kip, og få din installation til at virke, og dernæst kan du begynde at lege, og husk så lige at gem basis programmet, så du altid kan vende tilbage...