Hop til indhold
  • 0

LK SMS Modem frigivet til salg


knchristensen
 Share

Spørgsmål

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ja er det ikke fantastisk at det er nyhed!!Jeg synes godt nok at LK er det tungeste udviklingsfirma der findes.Tænk sig at IHC blev opfundet i 1992 og det går helt vildt for sig: Hvert ANDET år sker der udvikling, bortset fra de senere år, hvor det næsten er gået i stå (bortset fra at LK nu laver nogle "Pakker" med noget SW pakket ind, så alle tror de får en fantastisk pakke med adgang fra Internettet til deres flotte 3D stue/køkken/soveværelseHigligths:1996 der kommer et modem1998 der kommer en lysdæmper2000 en ny controller (visual)2002 Voice modem og alarm2004 Viewer introduceres2006 Wireless introduceres, og der kommer lidt udtag, med og ude dimmer2010 VarmestyringDerimellem er der nogle opgraderinger af Visual SWOg det er så det!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2650 i listepris' date=' cirka.Det er ret pebret...[/quote']Puuuha, ja mon ikke, for det er +moms!SMS modemDet er så billigere at købe en smartphone med mobil bredbånd til end at investere i modemet, jeg havde ellers planer om at købe det, men ikke når det koster over 3000 kr!
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg vil gerne give folk ret i at det er nogle helt urealistiske priser LK lancerer deres komponenter til, det er lidt små print med en smule elektronik i, garanteret et OEM produkt fra en eller anden elektronik producent der så bare har fået lidt firmware til at kunne sende en sms :huh: lidt ligesom de tager 200kr i appstoren for deres app, som om vi der har IHC ikke allerede har brugt i omegenen af 50k til vores installationer....man kan vist sige at der ikk gives noget ved døren fra LK, det er ærgeligt de ikke har noget mere konkurrence på det her område.. det kunne der godt bruges....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Konkurence har LK fået på et par områder:IHC temperatur føler - Klaus Zigza ca. 1/2 prisDåser stikkontakter og udtag - Kenning i bla. Jem&Fix. (ikke særlig pænt i mine øjne, men dog funktionelt til meget billge penge).Og wirelwss IHC er faktisk efterhånden ved at være lidt "truet" af Zensehome.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok