Hop til indhold
  • 0

Problemer med link af LED dimmer


Lars1
 Share

Spørgsmål

For nogle mdr. siden fik jeg en V3 controller og 2 LED dimmer. Jeg fik dem sat op i en test installation, linket LED dimmerne, opgraderet firmware og testet om de LED's jeg havde købt fungerede med LED dimmerne. Alt spillede som det skulle uden de store problemer og efter testen aflinkede jeg det hele for at undgå problemer når jeg senere fik tid til at flyttede mit V2 program over i V3 controlleren og efterfølgende skulle skifte wiresless dimmer ud med LED dimmer i programmet.

Fornylig installerede jeg så min V3 controller og fik flyttet programmet, men nu kan jeg ikke længere linke LED dimmerne???. Der sker absolut intet når jeg trykker på knapperne på LED dimmerne. Hverken når de er forbundet til controlleren eller når de er stand alone. Jeg har checket at der er spænding på dimmerne, men eftersom der intet sker når jeg trykker på knapperne, hvad enten jeg forsøger at resette eller linke, er jeg lidt blank for hvordan jeg kommer videre.

Nogle gode ideer?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Dimmerne sidder lige ved siden af controlleren i samme position som i test opstillingen. Ledningerne er dig skiftet i mellemtiden, men jeg har trippel checket forbindelserne og der er også styr på slutmodstand.

Selvom der er fejl i forbindelsen til controlleren, så burde lamperne på dimmerne vel fortsat blinke/lyse når jeg forsøger at resette dem eller linke dem. Det gør de ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har du prøvet at nulstille og gendan fabriksindstilinger ved:

1. Tryk begge knapper ind i 10 sekunder.
2. Dimmeren bekræfter gendannelse af fabriks-
indstillinger ved at begge knapper lyser i 5 sekunder.

Kunne være disse nye dimmere er lige så bøvlede som de wireless der i standalone jo husker deres seneste linkning, og dermed ikke vil connecte og linke til en controller før de er nulstillet/resat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok