Hop til indhold
  • 0

LED pærer til wireless kombi dimmer


mido1812
 Share

Spørgsmål

Hej,

 

Skal ud og købe 25 GU10 LED pærer der kan dæmpes med wireless kombidæmper. IKKE lampeudtaget men kombienheden til vægmontering. Hvilken LED pærer kan i anbefale/erfaringsmæssigt?

Der kommer til at sidde minimum 4 stk på en kombidæmper.

Nogen der er bedre end andre? Behøver måske ikke at dæmpe helt ned, men bare de ikke blinker og opfører sig underligt. Der er til spot i loftet i et nybygget hus. Jeg skal selv skifte afbryderne ud til kombidæmperen 505DA101, da jeg allerede har dem.

Tak,

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, mido1812 skrev:

Der kommer til at sidde minimum 4 stk på en kombidæmper.

Har nogle 3.5Watt LedOn GU10 spots i mit indgangsparti. De sidder på en UNI250 dæmper. Jeg mener kombi dæmperen er nogenlunde det samme. Desværre kan jeg ikke længere finde disse LedOn spots mere. Jeg købte dem i sin tid fra yousave.dk 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
6 timer siden, Kandersen skrev:

Har nogle 3.5Watt LedOn GU10 spots i mit indgangsparti. De sidder på en UNI250 dæmper. Jeg mener kombi dæmperen er nogenlunde det samme. Desværre kan jeg ikke længere finde disse LedOn spots mere. Jeg købte dem i sin tid fra yousave.dk 

Tak, jeg må lave en prøveopstilling med forskellige pærer og se hvad der virker bedst. Har fundet nogle ældre indlæg omkring den problematik og kan se at Philips, Hilux laver nogle pærer der fungerer ganske godt. De behøver nemlig ikke at dæmpe heltned men "bare" til 20% det er ganske fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok