Hop til indhold
  • 0

Unifi G3 cam(offtopic...)


Coralreef
 Share

Spørgsmål

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Synes både deres G3 cams og deres cloudkey 2 er alt for peberet i forhold til hvad de giver. Specielt deres cams som eftersigende er nærmest låst fast til at kun køre via deres software/NVR. Det er lidt skidt. 
Derfor har jeg hverken deres cams eller deres cloudkey 2. Har til gengæld deres USG, cloudkey v.1 og 3 APére (1 pro og 2 lite). Og så et par switches med og uden POE. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har 4stk Dome og en enkelt Flex køre på en gen 2.

Skulle jeg vælge om eller et af mine Dome går i stykker vælger jeg nok g3 modellen, da Dome giver meget genskær fra ir led som sidder i dem.

Men er yderst tilfreds, samt det har en "kone" brugerflade, så ja konen kan finde ud af det

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for svar - jeg smider noget i kurv så !

@Kandersen syntes nu ikke det er så dyrt ? ~850-900kr for deres 8 ports PoE switch, ~1050-1100kr for deres 1080P CAM og ~1500kr for deres Cloud key med 1TB disk. Har kigget HIKVision og andet, og der bliver priserne det samme.

Og så har den "seamless" integration altså mega værdi for mig - noget IHC systemet kunne lære meget af :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis du kigger cam i udlandet, så er der flere som er noget billigere som fungere mindst lige så godt, eller bedre. Jeg har et Reolink RLC410. Det er super godt, og koster ca. det halve af et G3. Det virker ikke med Unifi NVR.
Min couldkey kostede godt 700,-. Ja den er uden NVR og disk. Men den gør arbejdet i en almindelig privat bolig rigtig godt. 
Den 8 port POE switch du snakker om, det må være 60Watt modellen.. Bemærk, den er IKKE POE+ dvs den kan ikke køre alt Unifi POE. Den anden 8 port 150watt POE+ switch koster godt 1400,-
Og ja, så det springende punkt for mig. Unifi kører ikke sammen med andet, fx ingen Google Home, Openhab eller lign.. Det er ikke godt, når man netop vil forsøge samle det hele. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Vil bare sige - hold nu op det er et fedt produkt !

Ikke bare kvaliteten, men den app løsning du har til hele netværket, APere, switche og cams - det er satme i orden lavet, det må jeg sige.

Varm anbefaling her fra, til dem som vil have super godt netværk hjemme, som er sat op på under 5 minutter af sig selv!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok