Hop til indhold
  • 0

Ind og Udgangs status.


Lars Didriksen
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu skriver du ikke hvilken gamle det var Det kan du f.eks se det her:

og den sidste nye (version 6 skulle det være på min liste) den kaldes i det daglige for Visual 3 og/eller HW ver. 7

Hvis den gamle var en dos eller Visual 1 findes der ikke en komplet status udgang liste på ALLE udgange. Det er også sjældet men behøver det for man er som regel interesseret i een specifik udgang. Og her skal man så lige vende sig til at Visual 2 benytter en lidt anden "terminologi". Så her skal/kan du anvende Serviceview programmet som du normalt henter direkte fra controlleren i en browser. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars

Velkommen til IHC user

Dit sceneview projekt ligger på selve controlleren, så med mindre du har lagt det over på den nye controller så virker det ikke.

Log på controlleren via lan eller USB og vælg Scenedesign, hent den .icz fil du forhåbentligt har, ellers kan den hentes fra den gamle controller, hvis den er væk så er det forfra.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Hej Lars

Velkommen til IHC user

Dit sceneview projekt ligger på selve controlleren, så med mindre du har lagt det over på den nye controller så virker det ikke.

Log på controlleren via lan eller USB og vælg Scenedesign, hent den .icz fil du forhåbentligt har, ellers kan den hentes fra den gamle controller, hvis den er væk så er det forfra.

icz hvad gør den og hvor finder jeg den ?

Lars D.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 minutter siden, Lars Didriksen skrev:

icz hvad gør den og hvor finder jeg den ?

Jeg tror lige vi skal starte med at finde ud af hvilken controller du havde før og hvilken du har nu. .icz findes f.eks. ikke på TermIHC controllerne, ligesom version 4 ikke rigtig giver mening som Lars Jacobsen skriver. Oversigten over ind og udgange er også blevet ændret siden TermIHC.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 minutter siden, Lars1 skrev:

Jeg tror lige vi skal starte med at finde ud af hvilken controller du havde før og hvilken du har nu. .icz findes f.eks. ikke på TermIHC controllerne, ligesom version 4 ikke rigtig giver mening som Lars Jacobsen skriver. Oversigten over ind og udgange er også blevet ændret siden TermIHC.

Visual med viewer, Wireless, version 3, inkl. antenne

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 minutter siden, Lars Didriksen skrev:

Jeg havde den første Visual Controler der kom, håske den hed 2 ?

Måske - giver mange muligheder. Prøv at lægge et billede op af den.

Jeg var nok lidt hurtig i vendingen med .icz  filen, gik ud fra det ikke var en tudsegammel term eller visual 1 controller, men når du skriver at det måske var version 2, så kunne det være en Visual 1. Og det kan ikke genbruges til noget i den din nye Visual 3. Men som jeg startede med - læg et billede op, så er der ingen der snakker forbi hinanden.

Det kan muligvis også afklares på anden måde: Kunne du genbruge dit IHC projekt, eller måtte du lave en ny.?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Henning Pedersen skrev:

Måske - giver mange muligheder. Prøv at lægge et billede op af den.

Jeg var nok lidt hurtig i vendingen med .icz  filen, gik ud fra det ikke var en tudsegammel term eller visual 1 controller, men når du skriver at det måske var version 2, så kunne det være en Visual 1. Og det kan ikke genbruges til noget i den din nye Visual 3. Men som jeg startede med - læg et billede op, så er der ingen der snakker forbi hinanden.

Det kan muligvis også afklares på anden måde: Kunne du genbruge dit IHC projekt, eller måtte du lave en ny.?

 

Jeg har måtte lave et helt nyt, jeg kunne ikke overføre fra den ene til den anden, og der kunne jeg rigtig godt have bruge viewer :-), men jeg vil stadig gerne bruge et viewer ligende produkt for overblikkets skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok