Hop til indhold
  • 0

Fugtstyret ventilator


Peter Holm Larsen
 Share

Spørgsmål

Jeg skal igang med et totalt badeværelsesrenoveringsprojekt. Ville der gerne have en fx en tagventilator, og at den automatisk kunne styres til at køre op og ned i sugehsstighed afhængig af fugtighed i badeværelset.

Nogle der har erfaring om man kan få en hydrostat til at give forskellige impulser til controlleren afhængig af målt fugtighed og der derefter kan omsættes til at ventilatoren kan skifte hastighed.

Hvilken ventilator kan i fald og hvad kræves af styring mv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
18 timer siden, BrianPedersen skrev:

Exhausto laver tagventilatorer med 0(1)-10v styring, og mon ikke man så kan sætte er ihc 0-10v styring på, og fikse en blok....... bare en tanke

Ja, også den jeg har kigget på - bare i tvivl om man kan få en hygrostat til at give forskellige impulser om der er lide eller meget fugtigt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 minutter siden, Peter Holm Larsen skrev:

Ja, også den jeg har kigget på - bare i tvivl om man kan få en hygrostat til at give forskellige impulser om der er lide eller meget fugtigt.

 

LK: https://www.yousave.dk/shop/lk-ihc-control-7618p.html

Zigza: http://www.zigza.dk/IHC_Fugt_Hygrostat_Varmestyring_Temperatur_Termostat_Fuga_Opus_EF_1024001851_5703302155267_507D6532

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev:

Sender den løbende impulser og fugtniveauet og ikke bare en On/OFF impuls?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok