Hop til indhold
  • 0

gensidig spæring


Christian Bille
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg vil bruge eksterne relæer med NO/C kontaktsæt. IHC controlleren er ikke stabil nok til at styre det i programmet. LK anbefaler f.eks at man bruger eksterne relæer til 3 faset belastninger, og det selvom de har et par output moduler, som har galvanisk adskildte udgange, som er godkendt til 3 faset load. Men de stoler ikke selv på at 3 udgange vil trække samtidig, hvilket ofte er kravet i 3 faset loads.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er jeg godt klar over, men gensidig spæring til en motor som kan køre 2 veje, kræver mere præcision af udgangene end LK selv tror kan lade sig gøre. Det er den samme præcision som kræves ved gensidig spæring, som ved 3 faset loads. 3 faset loads er derfor bare for at understrege at LK ikke selv tror på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
On 7/23/2018 at 9:17 PM, Henning Pedersen said:

Selv om jeg laver software spærring af udgangene, anbefaler jeg altid at installatøren laver gensidigt spærring i de fysiske relæer.

Til gardiner med op/ned skal du bruge 2 relæer med et NO og et NC kontaktsæt. Forsyningen til relæ 1 føres igennem NC kontaktsættet på relæ 2 ovv.

Kan du uddybe hvilke relæer du bruger og hvordan du styrer dem ?

Jeg skal selv have motorstyring til et sonesse 40 WT (https://service.somfy.com/downloads/buildings/sonesse-40-wt-wiring-diagram.pdf) som bruge 230V på en connection for at køre den ene vej og 230V på en anden connection for at køre den anden vej. Derudover er der fælles nul..... Jeg har kun eksisterende strømkabel at gøre godt med, så resten skal være wireless.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok