Hop til indhold
  • 0

Velkommen hjem


Msstone
 Share

Spørgsmål

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
5 timer siden, Msstone skrev:

Jeg søger en FB med indgang for skumring samt tænd konstant som aktiveres med puls fra alarm når den frakobler.

Scenarier on/off tænder så det ønskede lys.

Lyset slukkes manuelt på deres respektive tryk

Syntes ikke liiige den kombination er der.

Tjek lige denne tråd her. Det lyder som en Fb Torben lavede til mig for et par uger siden og virker helt perfekt. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Msstone skrev:

Tak Kandersen, det er tæt på.

Jeg ville bare gerne have en puls indgang for alarm frakoblet i stedet for et stående signal.

Måske Torben ved lejlighed ville lave denne lille ændring:rolleyes:

Så skal jeg lige forstå dig rigtigt. Du siger at du gerne vil have en puls INDGANG? for alarm frakoblet?

Der er en puls UDGANG for alarm frakoblet allerede.

Vil du have blokken til at fungere som en kip, så 1. puls er når alarmen tilkobles, og 2. puls er når alarmen tilkobles?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Msstone skrev:

Tak Kandersen, det er tæt på.

Jeg ville bare gerne have en puls indgang for alarm frakoblet i stedet for et stående signal.

Måske Torben ved lejlighed ville lave denne lille ændring:rolleyes:

Har du kigget på blokken? Den gør præcis det som du beskrev i første indlæg. Du skriver godt nok en puls indgang nu, men du kan da ikke tænde lyset på den måde med en indgang, som du beskrev i første indlæg. 
I den blok jeg vedhæftede, der er puls udgang for alarm til og fra koblet, samt scenarier for samme. Se vedhæftet, hvor jeg bruger den i begge tilfælde med scenarier (til/frakoblet alarmen). 

 

alarm puls.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøver lige at forklare det lidt bedre.

Jeg har fra min alarm (ikke IHC-alarm) en udgang der giver en puls/kip når den frakobler.

Den vil jeg gerne have ind på en indgang der hedder "Tænd konstant" men som er afhængig af skumring.

Det (velkomst) lys den tænder vil man så kunne slukke efter behov på de respektive tryk.

Som jeg ser den FB Kandersen henviser til er det et status signal, altså konstant signal fra alarmen. På den måde vil de lamper der styres jo også have et konstant tænd signal og vil ikke kunne slukkes.

Syntes også det er det jeg har skrevet i første omgang, men er det mig der er galt på den?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
9 timer siden, Msstone skrev:

Prøver lige at forklare det lidt bedre.

Jeg har fra min alarm (ikke IHC-alarm) en udgang der giver en puls/kip når den frakobler.

Den vil jeg gerne have ind på en indgang der hedder "Tænd konstant" men som er afhængig af skumring.

Det (velkomst) lys den tænder vil man så kunne slukke efter behov på de respektive tryk.

Som jeg ser den FB Kandersen henviser til er det et status signal, altså konstant signal fra alarmen. På den måde vil de lamper der styres jo også have et konstant tænd signal og vil ikke kunne slukkes.

Syntes også det er det jeg har skrevet i første omgang, men er det mig der er galt på den?

Okay, sådan her?

msstone1.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok