Hop til indhold

IHC-Bridge 2


cis2131
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Torben schwartz skrev:

Tak for svaret Bjarne, så ser det ikke ud til at jeg skal ud og investere 5k i ny IHC controller :wub:

 

Nej lad endelig værre med det. 

Der går måske heller ikke så lang tid?? igen før ser kommer en ny controller. Nogle har nævnt omkring sommerferien, men lad os nu se. 

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Torben schwartz skrev:

Ny controller som kan hvad ? Officiel understøttet Homekit ?

Det er kun rygter. Men der skulle være noget åbent API så man kan integrere lettere med andre systemer. 

Men der er ikke andet for at vente og se, den har været undervejs i 5 år. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Kasper Jacobsen said:

Hej Claus

Er lige stødt på dit IHC Bridge projekt og det ser virkelig spændende ud.

Har du mulighed for og sende en aktiverings nøgle? (Kan ikke PM dig) Vil rigtig gerne prøve det af på vores IHC installation.

Mvh. Kasper Jacobsen

Hej Kasper

Min indbakke var blevet fyldt.. (Måske forummet kunne sende en mail når det sker??)..

Jeg sender dig en nøgle på pm

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Er udfordringen med at man ikke kan kommunikere med ihc controlleren, så længe ihc bridge er aktiv blevet løst ?

Jeg har ihvertfald problemer, både med at logge ind i ihc admin, samt bruge openhab - så længe ihc bridge kører.

Med det samme jeg ændre ip adressen til controlleren inde i ihc bridge, så kører det andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, LarsC said:

Er udfordringen med at man ikke kan kommunikere med ihc controlleren, så længe ihc bridge er aktiv blevet løst ?

Jeg har ihvertfald problemer, både med at logge ind i ihc admin, samt bruge openhab - så længe ihc bridge kører.

Med det samme jeg ændre ip adressen til controlleren inde i ihc bridge, så kører det andet.

Det er ikke løst (Dog er det kun nogle som oplever det problem, jeg kan feks, ikke genskabe det), men jeg arbejder på en version med longpolling, som ikke putter så stor belastning på controlleren, men har ikke fået færdiggjort det endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, cis2131 skrev:

Det er ikke løst (Dog er det kun nogle som oplever det problem, jeg kan feks, ikke genskabe det), men jeg arbejder på en version med longpolling, som ikke putter så stor belastning på controlleren, men har ikke fået færdiggjort det endnu.

Jeg har det samme problem. Dog kører min Ihc-Captain fint sammen med IHC-Bridge. De kører på hver sin Rpi 2. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
On 13/6/2017 at 10:21 AM, Bo Hauerberg said:

Hej

Er der release'et en færdig version af IHC-Bridge eller er vi stadig i Beta - er det noget man kan få lov at teste med på?

:-) Bo

Har ikke modtaget mails om post i denne tråd på det seneste, så har ikke set din besked.

Send mig en PB, hvis du stadig vil teste. så får du en nøgle,

Link til kommentar
Del på andre sites

On 31/8/2017 at 1:07 PM, StefanTP said:

Hej Claus

Er det stadig muligt at få en nøgle? Sendte dig en besked i går, men kan se at du tidligere har døjet med en fuld indbakke, så skriver lige her også.

Kunne godt tænke mig at teste det af som et alternativ til Openhab?

Stefan

Hej Stefan

Har skrevet til dig direkte nu, undskyld ventetiden.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Jeg får denne fejl når prøver at tilgå web interfacet:

Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/html/connections/Connection.php on line 642

 

så vidt jeg husker så bliver der også logget en masse.
Man kan slette logsne en ad gangen.
Kunne det ikke være lidt smartere?

 

hilsen lars

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, PaianDK said:

Hej

 

Jeg får denne fejl når prøver at tilgå web interfacet:

Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/html/connections/Connection.php on line 642

 

så vidt jeg husker så bliver der også logget en masse.
Man kan slette logsne en ad gangen.
Kunne det ikke være lidt smartere?

 

hilsen lars

Hej Lars. 

kan du give mig ssh adgang, så ser jeg lige på det. 

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Bo _ said:

Hej Claus

Der kan ikke sendes PB til dig i øjeblikket. Jeg vil meget gerne prøve IHC-Bridge, er klar med dit image på en RPI, vil du sende en nøgle?

/Bo

Hej Bo

Ja, får ret mange beskeder, og indbakke storage er ikke særlig stor her i forumet...

Sender dig en pb nu.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok