Hej,
Jeg bruger IHC Bridge funktioner hver eneste dag og er super glad for det :-)
Jeg oplever desværre at IHC Bridge pludselig stopper med at reagere på hændelser fra min IHC controller. Hvis jeg logger på Bridge via web og klikker på "Gem" kører det hele igen i en uges tid.
@cis2131 Jeg har aktiveret remote support hvis du skulle få tid :-)
Tak for hurtigt svar :-)
Jeg brugte din vejledning og nu har jeg forbindelse til IHC-Bridge igen. Jeg har tidligere brugt denne fremgangsmåde, men denne gang havde jeg lagt ekstra energi i min Home app, så ville lige være sikker på at det ikke var noget jeg selv var skyld i ;-) Jeg har ikke kendskab til at der kan laves en backup af Home app?
Endnu en gang tusinde tak for hjælpen.
Hej,
Jeg bruger IHC-Bridge flere gange dagligt og er virkelig super glad for det :-)
Jeg kan pludselig ikke tilgå systemet via Home app (No Response). På IHC-Bridge status siden står HomeKit: OK. Jeg har genstartet og gendannet backup, men uden held. Nogle bud på en løsning?
@cis2131 Jeg har aktiveret remote support hvis du skulle få tid :-)
Hej,
Jeg kører IHC-Bridge 2.11 og er super glad for det, har dog udfordringer med Sonons, hvad er status på Sonos og Bridge 2.11?
Jeg kan godt se mine enheder via Bridge, men jeg kan ikke benytte funktioner, spillelister og TTS. Har opsat automatisering og "kørt" bliver opdateret, men Sonos reagerer ikke.
Hvad kan fejlen være?
@cis2131Jeg har aktiveret Remote support, hvis du skulle få tid :-)
Hej Claus
Der kan ikke sendes PB til dig i øjeblikket. Jeg vil meget gerne prøve IHC-Bridge, er klar med dit image på en RPI, vil du sende en nøgle?
/Bo