Hop til indhold
  • 0

El tako lysdæmper ind over Ihc


Mads Bagger
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg er lige nu i gang med at lave i IHC der hjemme, men nu er der kommet et bette spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med... ! :)

Spørgsmålet er: Hvordan montere man en El tako lysdæmper ind over sin IHC ?? 

Vi tæller om denne Lysdæmper en - EL tako lysdæmper EUD12NPN - UC

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej tak for din svar!. 

Jamen skal  ihc link kablet på lysdæmperen eller på det 24 input og hvad med de 230v output!. 

Det er det jeg er mest i tvivl om fordi ved godt at lysdæmperen kan køre med mellem 8 - 230v... Altså rent praktisk hvordan det monteres! ;)

Fordi ville gerne have en sluk alt ved ydre døren!. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 timer siden, Mads Bagger skrev:

Kan kan sagtens montere en lysdæmper med 230v.. Har jeg gjort mange gange... Men er bare aldrig koblet det ind over en ihc! ;)

og er selv elektriker skal på h4 om et halv år!. ;-)

Som trikker lærling, bør du have nogle svende eller mester omkring dig, som du kan spørge til råds. Det er bl.a. deres job at lære dig det du ikke ved, og du vil få meget mere ud af at diskuter problemet direkte med dem, end at vi skal forsøge at forklare det på skrift. Vi kan ikke gøre det meget bedre på skrift end vildledningerne du allerede har.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Mads 

Jeg vil gerne spørge hvad din begrundelse er for at anvende en programmeringsmæssig dårlig lysdæmper i dit eget hjem? 

Med dit valg får du ingen tilbagemeldinger fra dæmperne, du mister også alle fordelene ved frit at kunne tænde lyset på alle niveauer ved hhv. dag og nat.

I mit hoved er alt andet end wireless dæmpere no go, men det er selvfølgelig en privat sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 24. marts 2016 at 11:44 , Lars Jacobsen skrev:

Du monterer den iflg. Vejledningen. Om du styrer den med en 24v eller 230v udgang er underordnet.

I Visual betragter du den bare som en gammel CR350 med 1 tast/touch styring.

Der er ikke nogen der hedder cr 350 med 1 tast.. Men der er der hedder lr350/1000

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok