Hop til indhold
  • 0

Timerbaset dæmp


Hot-Bikes
 Share

Spørgsmål

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jo rampetid er kun på wireless, så det kan ikke rigtig lade sig gøre med fortrådedet uni dimmere.

man kan godt lave noget så dimmeren får flere pulser så den skruer ned over tid, med det vil ske i ryk og ikke glidende, og kan nemt komme ud af sync da der ikke er nogen tilbagemelding fra dimmeren om status/niveau.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 21/3/2016 at 17:03 , Hot-Bikes skrev:

Hej igen 

Jeg har lige fundet et uni 250 Ø80 wireless udtag, i gemmerne, den må jeg kunne bygge ind i en kasse og sætte over loftet :-)

så må jeg kunne gøre det via denne vej :-)

 

 

Du behøver ikke lave en halv/hel ulovlig installation ved at bygge den ind i en kasse. Du kan tage et smut forbi din lokale harald nyborg og købe et Ø80 lampeudtags underlag. http://www.harald-nyborg.dk/p6280/ihc-w-underlag-oe-80-mm-hvid Det er beregnet til formålet. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 23/3/2016 at 15:00 , Lars1 skrev:

Du behøver ikke lave en halv/hel ulovlig installation ved at bygge den ind i en kasse. Du kan tage et smut forbi din lokale harald nyborg og købe et Ø80 lampeudtags underlag. http://www.harald-nyborg.dk/p6280/ihc-w-underlag-oe-80-mm-hvid Det er beregnet til formålet. :)

Jep det var/er også planen, men jeg skulle bare lige prøve inst. inden jeg hentede en Pl-dåse.

jeg skrev "i tavlen" for ikke at forvire mig selv.

Mvh

Martin

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 minutter siden, Hot-Bikes skrev:

 

Hej Carsten L

Mange mange tak for din hjælp, jeg ved godt at for jer eksperter kan det godt være lidt basalt med vores begynder problemer.

Men du skal vide jeg/vi sætter stor pris på jeres store hjælp.

(jeg viste ikke man ikke kunne simulere wireless komponenter)

Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 28/3/2016 at 20:28 , Hot-Bikes skrev:

Hej Carsten L

Mange mange tak for din hjælp, jeg ved godt at for jer eksperter kan det godt være lidt basalt med vores begynder problemer.

Men du skal vide jeg/vi sætter stor pris på jeres store hjælp.

(jeg viste ikke man ikke kunne simulere wireless komponenter)

Martin

Jo jo, programmet giver fint mulighed for at simulere wireless på ligefod med alt det andet. Det virker bare ikke....! :angry: Du nød til at teste i controlleren. :blink:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Bertamsværelse V2.vis

Jeg har aldrig rigtig rodet med de dæmpe tider der er i de wireless lysdæmpere, hvilket gav anledning til overraskelser. Havde da virkelig forventet at indstillingerne også havde effekt ved scenarie - det har det bare ikke. Indstillingerne har kun effekt når dæmperen betjenes via tænd og sluk. Desuden kan de kun indstilles op til 6000 ms eller 6 sekunder.

Du kan derfor ikke rigtig bruge standard blokkene - Jeg har derfor lavet en blok som dæmper via signal ind på "Lysniveau", dæmpningen sker med 1% reduktion, hvilket ikke er flydende, der vil derfor kunne ses små ændringer i lysstyrken ved hver dæmpning.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok