Hop til indhold
  • 0

Opgradering Til Nyeste Firmware Og Visual


Terne
 Share

Spørgsmål

Efter seneste opgradering fra LK (som jeg endnu ikke har udført), var der i starten nogle indlæg om fejl og uhensigtsmæssigheder (bl.a. at controlleren genstartede).

Jeg kunne godt tænke mig at få hurtige indikationer fra jer som kører på nyeste version om, hvorvidt I - big time - har problemer med nyeste versioner, eller om det blot er et lille fåtal af brugere (måske med HW eller -programmerings"fejl") der reelt har problemer.

Derfor svar gerne enten....

Ingen problemer

eller

Problemer XXXX (eksempelvis genstart.....)

Pft

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Kørte med 2.7.220 i ca 1 måned... Den genstartede for mig, med max 4 dages mellemrum (har log over, og får SMS ved genstart).

Derudover oplevede jeg ingen problemer, men det er p.... irriterende, for det sker tit når man tilgår controlleren via app, og så går der jo lige et minuts tid, før den kobler på igen. Den genstartede endda 2 gange på en uge (også med 4 dage imellem) mens vi var væk på ferie, og huset stort set passede sig selv, så der burde controlleren jo ikke blive "stresset".

Har smidt 2.7.199 i min controller igen, og så er jeg tilbage ved, at der er ca. en måned mellem genstart, og det sker som regel når controlleren tilgåes via app eller pc, men altså først når den har kørt en måneds tid uden genstart. Jeg har ikke lavet ændringer i mit program, så for mit vedkommende er det 100% sikkert firmwaren der er problemet.

Hvor ofte controlleren genstarter, har helt sikkert noget at gøre med hvor avanceret programmet er. Et program kun med kipfunktioner og uden timere, er jeg overbevist om kan køre meget længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej,

Controller genstarter af sig selv - er ikke sket med tidligere FW's.HW version 2 og nyeste FW.

Trådløs signal ( RSSI) svinger meget og går somme tider i kritisk, men kun på 1 wireless dimmer HW. Version 2.

Var god i begyndelsen - nu er det set med mine øjne en tilfældighed om den virker.

Visual opdatering ser OK ud, men bruger ikke klimastyringen - endnu.

Mvh. Jørgen

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok