Hop til indhold
  • 0

Vil du have IHC-User.dk på dit smart device?


Gert Kjerslev
 Share

Vil du betale for en app til IHC-User.dk  

10 stemmer

  1. 1. Vil du betale for en app til IHC-User.dk

    • Ja, det vil jeg gerne
      41
    • Nej, det vil jer ikke
      51


Spørgsmål

24 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Vær med til at afgøre om IHC-User.dk skal have sin egen app til forumet.
Det vil da være lækkert med en ihc-user app, da jeg kigger med på siden flere gange om dagen. Men jeg er ikke sikker på at jeg vil betale for den, for jeg har siden kørende via RSS-feed på min pc som jeg alligevel render rundt med hele dagen, og det fungerer fint.Så jo nice to have B) Mvh BJarne
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Min holdning er også at det ville være bedre at adressere kræfterne til noget andet, end udvikling af app til 2 – 3 forskellige mobil platforme.Der findes vel i forvejen et hav af RSS læsere til de fleste mobil platforme, ved at abonnere på feeds fra ihcuser.dk holder jeg mig selv orienteret om aktivitet på siden, og det fungerer fint synes jeg.Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tjaa og selvom der indtil nu er flertal, imod forslaget er der afligevel blevet lagt en opdatering på sitet, så man på f.eks. en IPad blver præsenteret for en "mobil" version. Og knappen for at vise sitet i "Normal browser" visning har ingen effekt.Ening med Ole om der er et par andre ting der burde bruges kræfter på først.Feks. Ajourføring af FAQ og Download bare for at nævne 2. Nå ja og så var der engang et tiltag om billedgallerier i comunity, men det virkede ikke ret længe.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Tjaa og selvom der indtil nu er flertal' date=' imod forslaget er der afligevel blevet lagt en opdatering på sitet, så man på f.eks. en IPad blver præsenteret for en "mobil" version. Og knappen for at vise sitet i "Normal browser" visning har ingen effekt.[/quote']Jeg har (i går) lavet en mobil version af sitet, baseret på at I ikke var vilde med en app løsning idé. Jeg tror også at det er en bedre løsning da det understøtter langt flere devices.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Ening med Ole om der er et par andre ting der burde bruges kræfter på først.Feks. Ajourføring af FAQ og Download bare for at nævne 2. Nå ja og så var der engang et tiltag om billedgallerier i comunity' date=' men det virkede ikke ret længe.[/quote']Nu skriver du at FAQ (Guider) og downloads skal ajourføres. Men som jeg også mener at jeg har skrevet før har jeg ikke ressourcer til at skrive alle guider kontrollere alle uploads m.m., I (læs hele forumet) må også gerne komme med indlæg, forslag til hvad der skal slettes i download sektionen osv. så skal jeg nok gøre det der skal til "bag ved".
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

FAQ var der også gang i i en anden tråd. Det er selvfølgelig ikke dit problem at man som med så meget andet lige vil have det sidste med inden det er "færdig". Men det bliver det aldrig, så der er bare om at få lavet noget og så vedligeholde/opdatere når behovet igen er der.Download sektionen, mener jeg at kunne huske jeg selv har trevlet igennem for at se om der skulle være dubletter/uaktuelle versioner og kom vist til den konklution at FB'ene som sådan er OK, men der mangler beskrivelser. Problemer med download sektionen er at det ikke er frit og muligt for brugerne selv at uploade sine FB hertil, men kun i trådene.Og så er der guides. Her mener jeg at man tit kan finde svar i sidste version af LK's manual. Mange læser den bare ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja der er så OK.Kunne vi så ikke lige komme af med den "ad to desktop" pop up funtion, og få muligheden for den normale version, når man klikker på den dertilhørende "knap". Der er jo et par mangler i "mobil" udgaven, bla. Manglende support af links, formatering og vedhæftning af billeder, (som burde være muligt). Og genvejen til sidste indlæg.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Jeg prøver at se hvad der kan gøres...
Nå - hvordan går det med "Switch to desktop" funktionen? Og lige en anden lille ting: Dybe links virker ikke i mobil versionen.Dvs links i mail notify leder til toppen af siden, og ikke ned til det aktuelle indlæg."Sidste post" i listen over seneste indlæg leder også til toppen af siden.Det skyldes at html for tråden mangler det anchor tag som der linkes til.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok