Hop til indhold
  • 0

INTERN LYDGIVER 80 DB 1M Klikker..???


Carsten L.
 Share

Spørgsmål

16 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu har jeg haft en tæller på udgangen og den viste 0. Hvis jeg flytter lydgiveren ud i tavlen direkte på udgangen med ½m kabel er der ingen problemer. Jeg tror det er noget støj der bliver samlet op et eller andet sted. Jeg skulle nok ha' brugt STP istedet for Link-10.Jeg har prøvet med det sidste ledige par, men samme resultat.Forslag?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg forstår det ikke! Nu har jeg prøvet at afkoble gulvvarme styreenheden der sidder lige ovenover, men uden resultat. Det eneste jeg kan forestille mig der løber sammen med, er 220v. Jeg kan ikke rigtigt se hvad i tavlen der kan være årsagen.Løsningen er p.t. 2 stykker malertape :( Et over hyledimsen og et under dækslet. Nu kan jeg ikke høre det mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men tænker der stadig er nogle rundt omkring som har problemet.

Personligt syntes jeg 100uF giver for meget "efterlyd" når man slukker lydgiveren, så jeg har selv monteret en kondensator på 4,7uF / 50v. Dette gør at lydgiveren stopper næsten i det samme som udgangen slipper. Uanset hvad, så gør kondensatoren at lydgiveren / højtaleren ikke længere klikker / støjer de der 2-3 gange i sekundet som den ellers gør uden kondensator. Tak til Jan for ideen.

Mvh
Johnny

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
On 29/12/2017 at 10:28 AM, dkjumper said:

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men tænker der stadig er nogle rundt omkring som har problemet.

Personligt syntes jeg 100uF giver for meget "efterlyd" når man slukker lydgiveren, så jeg har selv monteret en kondensator på 4,7uF / 50v. Dette gør at lydgiveren stopper næsten i det samme som udgangen slipper. Uanset hvad, så gør kondensatoren at lydgiveren / højtaleren ikke længere klikker / støjer de der 2-3 gange i sekundet som den ellers gør uden kondensator. Tak til Jan for ideen.

Mvh
Johnny

Hej Johnny, 

Lider af samme problem som ovenstående. Har du et link til den kondensator du har købt? 

 

Har du sat kondensatoren på udgangsmodulet eller ved lydgiveren?

 

Mvh Kristoffer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 timer siden, ernest skrev:

Er der en venlig sjæl, som måske kan hjælpe med ovenstående spørgsmål :-)

 

Kan ikke helt finde en korrekt kondensator til 1m lydgiveren :(

https://www.google.dk/search?source=hp&ei=rVwrW83CAYKA6QTO54K4Ag&q=kondensator+på+4%2C7uF+%2F+50v&oq=kondensator+på+4%2C7uF+%2F+50v&gs_l=psy-ab.3..0i22i30k1.866.866.0.1805.1.1.0.0.0.0.155.155.0j1.1.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.154....0.Eyr4gopVIq4

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok