Hop til indhold

Feedback på web app viewer


Recommended Posts

Så har jeg en lille beta klar som i kan teste med - den viser pt. kun kontakter og temp målere - jeg regner med at tilføje flere ting og muligheder snarest - men kom med jeres ønsker og hvad den skal kunne ;)http://mail.pdaxrom.org/mss/ihctest/Husk at din controller skal være sat op til at kunne tilgås direkte udefra - burde virke med controllere med og uden viewer.Lad mig få noget feedback.Bemærk at test systemet gemmer din project fil lokalt på min webserver.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mikkel Ser ud som en god start...Jeg har sat mit projekt ind på din side.. og den loader fint og viser en oversigt over komponenter.Dog kan jeg ikke se status på udgange, men der er en visning af temperaturer.Der er også en gruppe "udendørs" der mangler, men når jeg trykker på "udhuse" kommer den manglende gruppe frem, men når jeg så trykker på den gruppe "udendørs" så er man tilbage til startvisning.Der er også vist nogen trykmoduler under de forskellige grupper.Hvis du vil have nogen screenshoots, eller adgang til controlleren, må du sige til, så kan jeg lave noget til dig.Martin IP: 94.18.199.96

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er der en nyere version...Den her viser alle input og outputs som jeg umiddelbart har kunne gennemskue ud fra det data jeg har fundet.Jeg arbejder på at få hastigheden bedre også har jeg problemer med at få startet ting som timere og den slags.Jeg har pt. kun support for "kort tryk" på kip kontakterne pga. de timing problemer der er i et netværk.Jeg mangler at lave sådan at hvis man trykker på et input så påvirker det de relevante outputs - men det er på vej.Min plan er at lave noget ala sceneview og de andre apps - altså hvor man både kan have et kort over huset også klikke på en kontakt og se mulighederne eller se en udgang og skifte denne etc.Igen alle der har nogle ønsker/ideer skal bare skrive så ser jeg om jeg kan lave det - lige pt. famler jeg lidt i blinde med de lidt mere komplekse filer da min hjemme installation er ret simpel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har lige testet via iphone og det virker lige så godt som fra pc. Dog stadig kun fortrådede ind- og udgange.Responsen er også ok mht. at tænde/slukke for en udgang.Som Martin skrev så skifter ikonet for udgangen ikke status, men den røde kontakt til højre skifter fint.Har læst din anden tråd igennem og synes at kunne forstå at andre har afprøvet wireless komponenter med dit program, med ok resultat.Ellers rigtig godt gået. Håber en dag at se din integration med sonos.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mikkel.Har prøvet din side med følgende erfaringer:Login og upload kørte ikke helt færdig ved 1. forsøg, men en refresh/F5 i browseren lykkedes det at få uploadet mit prohjekt (det er er også på 3,7Mb :pinch: ). Så vidt så godt Nu hænger den så ved: "Getting input values"min ip: 62.198.202.5/Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok