Hop til indhold
  • 0

IHC vil ikke starte op


ckl330Ci
 Share

Spørgsmål

Hej 

Jeg har en Visual 3 controller der ikke vil starte op. når den bliver tilsluttet tænder den grønne diode, og derfra lyser den bare konstant.

Det er ikke muligt at komme i kontakt med controlleren, hverken med usb eller net.

Controlleren bliver i denne tilstand, og kommer ikke videre til hvor den begynder at blinke i den grønne (er i RUN).

Er der noget man kan gøre for at rede den og få den til live igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvis den ikke har kørt med seneste firmware er der desværre en vis sandsynlighed for at den er død og ikke kan bringes til live igen. Jeg kan dog ikke huske hvordan man præcist identificerede om controlleren kan bringes til live igen eller ej, så søg lidt her på boardet. Der var for et par år siden en del Visual 3 controller som døde.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
17 hours ago, Bjarne Sørensen said:

Den er desværre død når der er konstant lys i den grønne LED.
Den skal ombyttes ved LK.

Men der er vist stadig restordre på Visual 3 controllere.

Husk at holde firmwaren opdateret som Lars nævner.

 

Den er desværre udenfor garantiperioden så de vil ikke gøre så meget.

Det er noget skidt med man ikke kan skaffe en ny, men køre midlertidigt med min gamle 2.74.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 27.6.2023 at 09:45 , ckl330Ci skrev:

Den er desværre udenfor garantiperioden så de vil ikke gøre så meget.

Det er noget skidt med man ikke kan skaffe en ny, men køre midlertidigt med min gamle 2.74.

øv øv øv.

Den er software brick'ed, man kunne håbe på at nogle kunne nå ind i maven på den og ryde dens interne lager for fejl. Trist at LK er ligeglade da det er en meget kendt fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok