Hop til indhold
  • 0

IHC3 ur


nygaard2005
 Share

Spørgsmål

Mangler et bud på hvorfor jeg ikke kan justere uret i min IHC3 controller! Jeg har kontakt til controlleren enten via USB eller via lokal netværk med fast IP adresse og kan down- og uploade projekter. Når jeg anvender LK IHC Visual for at justere uret kommer controlleren med en fejlmelding. Når jeg anvender IHC administrator kommer der en melding om at der ikke er forbindelse til controlleren, både ved forsøg på manuel opdatering af uret eller via tidsserver. Jeg har genstartet controlleren! Se vedhæftede skærmdump.

UR1.JPG

UR2.JPG

UR3.JPG

UR4.JPG

UR5.JPG

UR6.JPG

UR7.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du har en del skærmdump's. Nogle hvor du anvender tidsserver, og nogle hvor du ikke gør. Hvis du anvender tidsserver, nytter det ikke at sætte tiden manuelt. Enten får du ikke lov, eller tiden bliver ændret tilbage via tidsserveren.

Udover det bør du fjerne fluebenet i online updatering af helligdage, medmindre du bruger dem. Folk får forskellige fejl når online opdatering af helligdage er valg. Specielt hvis der ikke er forbindelse til helligdags serveren.

Omkring adminview, så check Java FAQ'en for at sikre at din Java er konfigureret, eller brug en af de Java stater som der linkes til fra den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Jeg har ikke noget bud på dit ur problem, men du bør 100% opgardere controlleren til seneste FW.

Du har en af de første Visual 3, som uden opgradering er i fare for at gå i bootloop. Hvis det sker, er der ingen mulighed for at rede den.

Ved du om FW kan opdateres direkte til nyeste version, eller om der først skal opdateres til version 3.3.37???

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Dette virker hos mig:
Fra en command prompt (Windows taste +R, skriv CMD) henter du (skriv ipconfig) Subnet Mask og Default Gateway 
Ipconfig.JPG.9b0b95caaa0cb35aa0888d57ddf4dbfe.JPG
Det indtaster du i IHC Controller netværksindstillinger:
635683695_Netvrk.JPG.6da16a923cc620056f61387ae2dd74d6.JPG
Så skal du have styr på din DNS. Den kunne se sådan ud (Googles servere):
DNS.JPG.82ada8e334ad6c75e8cd22b32bb792e5.JPG
Og så kan du konfigurere Tids-indstillinger:
 Tidsserver.JPG.d472dec6abc34380de610cae92bd5507.JPG
Så skulle det virke

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 12.12.2022 at 20:40 , Theis Wybrandt skrev:

Hvid der ikke er forbindelse til tidsserver, kan det tyde på at dit netværk ikke er opsat korrekt.

Kontroller at du har gatewey adresse under netværk og en primær DNS under DNS Server.

Så bør den justere sig automatisk.

Det var problemet! Jeg har for nylig ændret opsætningen af mit hjemmenetværk, og i den forbindelse ændret adresse for DNS server, men glemt at ændre samme i controlleren!

Manuelt vil opdatering af ur dog fortsat ikke fungere, men det må jeg så leve med til videre!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok