Hop til indhold
  • 0

IHC Cntl. v2 blinker med Blå LED


Jan Johansen
 Share

Spørgsmål

Min IHC Cntl. v2 er pludselig begyndt at blinke "regelmæssigt" (ca. hvert 5 sec.) med den blå diode som om der er kommunikation via Wireless tilsluttede enheder.

De blå blink sker dog selv om controlleren blot idler og der ikke trykkes på nogle af de installerede tryk. 

Kan det være et defekt "tryk" der står og sender til controlleren ?, hvorledes fejlsøger jeg på denne mystiske fejl ?

Mvh. Jan  

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du kan også prøve at slukke grupperne til eventuelle wireless udgange, lampeudtag, stikkontakter etc. for at spotte hvilken enhed der laver numre.

Og/eller fjerne batterier fra eventuelle tryk, fjernbetjeninger etc et af gangen.

Hvis du finder enheden der genererer wireless trafik kan du prøve at unlinke den og linke igen.

Hvordan ser det ud i Visual under dine wireless enheder? Har de alle forbindelse og er linket korrekt? Ingen udråbstegn?

Genstart evt controller og se om det er det der skal til. Eller upload projektet igen.

Eller slet alle wireless enheder, upload et tomt projekt, upload projektfilen igen og link alle enheder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har haft den blå diode til at blinke nu på det wireless logo i controller. Vores alarm slog selv til, men kunne være 5 gange på en time for så ikke at gøre noget i 3 dage !!

 

jeg prøver nu at genstarte controller for så at sætte et ny batteri i eet ad gangen i mine wireless kontakter for at fejlsøge, hvilken kontakt der driller

Vurderer I det som ok fremgangsmåde?

 

mads

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok