Hop til indhold
  • 0

wireless stik kontakt knækket


PaianDK
 Share

Spørgsmål

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På ‎19‎-‎09‎-‎2018 at 11:23 , PaianDK skrev:

Hej 

 

Jeg har et wireless stik hvor kontakten er knækket inde bag tangenten.
Er det noget man kan gøre noget ved?
 

hilsen Lars

stik.jpg

Nej ikke umiddelbart. Men du kan evt sætte et 2-tryk wireless over den og så bruge en kombiramme og du behøver ikke en dåse til dit tryk.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
41 minutter siden, Kandersen skrev:

Så skal han vel trække fasen til et output230 modul og programmer trykket til outputtet, førend det virker?

Jeg formoder at stikkontakten allerede virker og det kun er trykket i venstre side der er defekt. 

Derfor kunne man sætte et wireless tryk op som supplement. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 timer siden, PaianDK skrev:

Havde håbet man kunne skifte den forreste del af kontakten.
Det er trods alt ikke billige stik vi snakker om.

Og ja kontakten virker fint, man kan bare ikke bruge trykket i venstre side.

Må håbe jeg en dag møder en der har et defekt stik.

 

Lars

 

 

Når nu den er defekt alligevel kunne du jo prøve at brække "A" knappen af og lime/smelte den på der hvor der er knækket noget.

"A" benyttes jo kun til programmering, og ikke i det daglige. Og der er heller ikke noget tryk fra tangent der passer til at aktivere "A". Det gørers jo normalt med en skruetrækker.

Jeg tænker der mangler jo nok bare "lidt" plastik mellem tappen på tangenten før den kan nå selve kontakten. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Lars Jacobsen skrev:

Når nu den er defekt alligevel kunne du jo prøve at brække "A" knappen af og lime/smelte den på der hvor der er knækket noget.

"A" benyttes jo kun til programmering, og ikke i det daglige. Og der er heller ikke noget tryk fra tangent der passer til at aktivere "A". Det gørers jo normalt med en skruetrækker.

Jeg tænker der mangler jo nok bare "lidt" plastik mellem tappen på tangenten før den kan nå selve kontakten. 

Tror han vil have mere held med at lime noget på kontakten (tangenten), der kan nå ned og ramme. At lime på den anden du snakker om er dømt til at ikke holde efter første gang han trykker på den. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok