Hop til indhold
  • 0

Fejl i 4.2.06 Nat/Dag?


Szafranski
 Share

Spørgsmål

Hvis jeg læser hjælpe filen, så står der Skift dag/nat. Her kan man vælge mellem kort og lang tryk tid, alt efter dag/nat. Længde på kort og langt tryk ændres under indstillinger (Tryk betingelser) men denne indstilling er der ikke. Har prøvet at hente den nye visual 3. Men her er det det samme.

Nogen der kan give et svar på, hvordan der ændres.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
6 minutter siden, TorbenSørensen skrev:

Det må være en feature, som LK har slettet igen, uden de har rettet vejledningen, for det er slet ikke programmeret i selve funktionsblokken. Hvis det er en funktion du gerne vil have, skal funktionsblokken rettes til.

Det var egentligt bare for at spare en kort/lang fb, når nu den var lavet til det. Holder man musen hen over dag/nat, så står der nemlig også det med kort/langt tryk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 20/12/2017 at 22:06 , K. "Szafranski" Nielsen skrev:

Men eftersom fb'n aldrig har været redigeret af LK, er det så ikke nærmere end fejl end at de har slettet den.

Ja, det må være en gammel tekst til en funktion de nok ikke har haft indført. 

Jeg kiggede også i FB’en i weekenden, og fandt ikke nogle tider og ville have dig til at sende den, så jeg kunne se om blokken var anderledes i Visual 3

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Ja, det må være en gammel tekst til en funktion de nok ikke har haft indført. 

Jeg kiggede også i FB’en i weekenden, og fandt ikke nogle tider og ville have dig til at sende den, så jeg kunne se om blokken var anderledes i Visual 3

Jeg har hentet V3, kun for at se om der var nogen nye fb'er jeg kunne trække over i V2. Så har allerede sammenlignet og det er det samme der ,:-/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 minutter siden, K. "Szafranski" Nielsen skrev:

Jeg har hentet V3, kun for at se om der var nogen nye fb'er jeg kunne trække over i V2. Så har allerede sammenlignet og det er det samme der ,:-/

Okay, ellers må vi lige redigere den blok hvis du ønsker andre/flere funktioner.

Bare beskriv hvad du ønsker præcist af den, så kan det være at en af os lige får tid at komme med et bud.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Bjarne Sørensen skrev:

Okay, ellers må vi lige redigere den blok hvis du ønsker andre/flere funktioner.

Bare beskriv hvad du ønsker præcist af den, så kan det være at en af os lige får tid at komme med et bud.

Det går nok. Bruger bare kort/lang fb, men havde muligheden været der, som skrevet, så var det bare for at simplificere programmet. Men dog helt klart at der mangler en type fb, Pir styring med indgang for Touch, sådan at man ikke behøver to fb'er til de samme spot.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok