Hop til indhold

IHC-Bridge 2


cis2131
 Share

Recommended Posts

30 minutes ago, Kasper T. said:

Tak Claus. jeg har trykket. 

Hvornår går du ud af beta? :)

Du har 2 knapper med samme navn...

"Lampeudtag Udgang  Lys - Stueetage - Udendørs - Te"

Homekit kan ikke håndtere 2 ens navne. Jeg laver checks for det på et tidspunkt, så den selv omdøber en af dem, hvis der er dubletter.

Så ret navnet på en af dem i IHC Kanaler, og tryk gem. Så burde den køre igen.


Jeg ved ikke hvornår jeg kommer ud af beta, tænker jeg laver det færdigt i efteråret. Dog kommer der hele tiden nye ting til, så færdig bliver det nok aldrig :-)
Der er p.t. omkring 350 betatestere, så jeg har en god indikation om at den er rimelig stabil. (De primære fejl som jeg oplever, er den som du har haft nu, og ram kort som bliver beskadiget (Dog har jeg selv kørt på det samme ramkort i over 2 år uden fejl, så ved ikke hvorfor nogle har det problem)). 
 

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, cis2131 skrev:

Du har 2 knapper med samme navn...

"Lampeudtag Udgang  Lys - Stueetage - Udendørs - Te"

Homekit kan ikke håndtere 2 ens navne. Jeg laver checks for det på et tidspunkt, så den selv omdøber en af dem, hvis der er dubletter.

Så ret navnet på en af dem i IHC Kanaler, og tryk gem. Så burde den køre igen.


Jeg ved ikke hvornår jeg kommer ud af beta, tænker jeg laver det færdigt i efteråret. Dog kommer der hele tiden nye ting til, så færdig bliver det nok aldrig :-)
Der er p.t. omkring 350 betatestere, så jeg har en god indikation om at den er rimelig stabil. (De primære fejl som jeg oplever, er den som du har haft nu, og ram kort som bliver beskadiget (Dog har jeg selv kørt på det samme ramkort i over 2 år uden fejl, så ved ikke hvorfor nogle har det problem)). 
 

Claus

Hej Claus

Det havde jeg faktisk opdaget - og fjernet igen uden held, men da du skrev det tilføjede jeg dem begge igen, gemte og fjernede dem og tilføjede dem enkeltvis og omdøbte dem. Nu kører Homekit igen. Mange tak! men der er stadig ikke noget der kommer frem i iOS styringen. Der står de alle til "not responding". Jeg har prøvet at lukke appen og starte igen. Kan det være det apple TV der er hub der skal genstartes?

Prøvede lidt kluntet også at henvise til jeg meget gerne vil støtte projektet og købe en rigtig licens. :)  Dit program har trukket mit hus ind i den nuværende tidsalder ift. styring. Det er SUPER fedt!

God aften!

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Kasper T. skrev:

Genstartede lige Apple tv og tjekkede at den stod til connected under Homekit. Det gør den. Det er det samme om det er iOS 11 eller iOS 12 (iPhone/iPad)

Pyt, jeg endte med at slette homebridgen, omdøbe navn + mac og starte forfra. Det tog ikke så lang tid. :) Igen, tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 24/3/2018 at 20:33 , cis2131 skrev:

Hej søren

Jeg beklager meget, men jeg har fået genintroduceret en fejl i den version jeg lagde ud i torsdags.

Jeg har rettet den hos dig nu, og importeret projektet.

His der er andre som har hentet IHC Bridge siden i torsdags, så sig lige til, så kan jeg lige rette det via fjernsupport.

Jeg regner med at ligge en rettet version ud senere i dag.

Claus

Hej Claus

mit setup har været nede et stykke tid, og nu fik jeg endelig tid til igen at prøve at få det til at køre. Jeg har geninstalleret det hele, men får igen serverfejl når jeg prøver at trække projektet fra controlleren ned? Hvad gør jeg fejl?

mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Søren E said:

Hej Claus

mit setup har været nede et stykke tid, og nu fik jeg endelig tid til igen at prøve at få det til at køre. Jeg har geninstalleret det hele, men får igen serverfejl når jeg prøver at trække projektet fra controlleren ned? Hvad gør jeg fejl?

mvh Søren

Der er bare nogle controllere, hvor det ikke virker.. Har en mistanke om at det opstår hvis controlleren ikke kører med standard porte.

Du kan i stedet bare uploade projektet manuelt på IHC Controller siden.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok