Hop til indhold

Adgang til Controller via USB


Recommended Posts

14 timer siden, Bjørn Marboe Jensen skrev:

Løst ved at først gå på Administrator via USB, så hentede den certifikater og indstallerede usb driver og alt,

så nu virker det hele.

:D

Så Windows hentede certifikater efter du var kommet ind via Admin+USB??

Har lidt problemer med at få den til at komme i kontakt med visuel igennem USB.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Husk også at USB-plugin'et umiddelbart kun virker i EDGE-Browseren, og derfor kan man ikke bruge f.eks. Explorer til at hoppe på USB.

hmmmm det har jeg da ellers gjort i mange år. Men har heller ikke edge(windows10) på de PC'r jeg har benyttet til direkte tilslutning til controllere.

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

hmmmm det har jeg da ellers gjort i mange år. Men har heller ikke edge(windows10) på de PC'r jeg har benyttet til direkte tilslutning til controllere.

Ja, jeg har lige glemt at tilføje at såfremt man kører Windows 10 så er det i EDGE browseren man skal køre det. Det kan garanteret ændres et sted, jeg har vare ikke lige sat mig ind i det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 31/1/2017 at 11:43 , Lachris skrev:

Så Windows hentede certifikater efter du var kommet ind via Admin+USB??

Har lidt problemer med at få den til at komme i kontakt med visuel igennem USB.

ja, satte usb i og gik over i browseren og skrev USB så loggede den i der hvor man kan vælge Administrator og sceneview,

så trykkede jeg på Administrator, så spørger hvordan vil du logge ind, der kan jeg så vælge USB og så virkede USB også i Visual2  2.8 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 1/2/2017 at 19:35 , Bjarne Sørensen skrev:

Ja, jeg har lige glemt at tilføje at såfremt man kører Windows 10 så er det i EDGE browseren man skal køre det. Det kan garanteret ændres et sted, jeg har vare ikke lige sat mig ind i det. 

Jeg kører med Win 10, og kan sagtens bruge Chrome browseren. Hvis man bruger det direkte USB-link som LK har lagt i mappen med IHC programmerne, åbner det rigtigt nok i EDGE browseren som standard i Win 10, men det er fordi at det er EDGE, som er sat op som standardbrowser i Win 10. Det kan ændres under indstillinger til den ønskede browser, og så åbner det USB-link i den valgte browser i stedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, TorbenSørensen skrev:

Jeg kører med Win 10, og kan sagtens bruge Chrome browseren. Hvis man bruger det direkte USB-link som LK har lagt i mappen med IHC programmerne, åbner det rigtigt nok i EDGE browseren som standard i Win 10, men det er fordi at det er EDGE, som er sat op som standardbrowser i Win 10. Det kan ændres under indstillinger til den ønskede browser, og så åbner det USB-link i den valgte browser i stedet.

Ahh tak Torben. 

Det er jo rigtig at man kan sætte standard browseren, det havde jeg glemt. 

Dog har man efterhånden 2,3 eller 4 browsere, kan man sætte dem alle til at kunne bruges til IHC?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Ahh tak Torben. 

Det er jo rigtig at man kan sætte standard browseren, det havde jeg glemt. 

Dog har man efterhånden 2,3 eller 4 browsere, kan man sætte dem alle til at kunne bruges til IHC?

Jeg kan i hvert fald, hvis jeg skriver http://usb, tilgå controlleren fra både EDGE og Chrome (det er lige de 2 jeg har), og det har ingen betydning hvilken,  der er indstillet som standard browser. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok