Hop til indhold
  • 0

Kan ikke åbne .jnlp filer mere ?


SilverLine
 Share

Spørgsmål

Halløj i gruppen

 

Efter jeg har haft formatteret og opdateret min bærbare til windows 10, kan jeg pludselig ikke åbne .jnlp filer mere ( serviceview og administrator) i Microsoft Edge 

Når jeg fra info skærmen på min controller, trykker enten på¨serviceview eller administrator, vil den downloade .jnlp filen, gør jeg det og efterfølgende prøver at åbne den, sker der intet .

Nogen der har en i´de til hvad jeg skal prøve ?

Min controller er med hardware 6.1 og jeg mener at den firmware jeg lagde ind på den sidst endte på 199

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, EjvindHald skrev:

Microsoft Edge understøtter ikke java. Du skal bruge Internet Explorer, som også følger med Windows 10.

Nu er jeg absolut ikke ekspert i Java (langt fra endda :lol:), men nu prøvede jeg lige, at starte både IHC Administrator, IHC ServiceView og IHC SceneView fra Edge browseren (jeg plejer selv at bruge Chrome), og de downloadede jnlp-filer fungerer akkurat som når jeg gør det fra Chrome, og de åbner i "Java(TM) Web Launcher" så vidt jeg kan se??

Kan godt læse mig til på nettet, at java ikke er understøttet i selve Edge browseren, men IHC programmerne åbner vel heller ikke i selve browseren?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg får intet når jeg søger efter Java på min computer. Kan det næsten lade sig gøre :lol: Jeg må lige kigge nærmere på det, men tak for ledetråden....

 

 

UPDATE. Mange tak venner. Det hjalp at gå ind på java.com og hente det :-) Og efterfølgende deaktivere TLS 1.1 og 1.2

Hold op, hvor trænger vi til en ny controller .... LK

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok