Hop til indhold
  • 0

GSM (SMS) modem


Kandersen
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
20 minutter siden, Kandersen skrev:

Giver det mening at investere i et GSM modul i dag? Jeg tænker, nu når vi efterhånden har fast internet forbindelse nærmest over alt (eller mobil bredbånd), så er det vel begrænset hvad dette modul kan bidrage med.

Jeg gider ikke købe det. 

De penge du sparer på det kan du bruge til at købe en Raspberry pi og abonnere på en SMS tjeneste evt, eller bare bruge pushover. Så kan du købe en app til controlleren, IHC Remote så kan du se og styre alt og meldingerne kommer på din mobil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev:

Jeg gider ikke købe det. 

De penge du sparer på det kan du bruge til at købe en Raspberry pi og abonnere på en SMS tjeneste evt, eller bare bruge pushover. Så kan du købe en app til controlleren, IHC Remote så kan du se og styre alt og meldingerne kommer på din mobil. 

Jeg tænkte os netop noget i den stil. på den her måde virker GSM ikke som det oplagte valg, mere. Men jeg var lidt i tvivl om fast forbindelse til controlleren, om der ville være nogle begrænsninger i, i forhold til GSM modulet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Kandersen skrev:

Jeg tænkte os netop noget i den stil. på den her måde virker GSM ikke som det oplagte valg, mere. Men jeg var lidt i tvivl om fast forbindelse til controlleren, om der ville være nogle begrænsninger i, i forhold til GSM modulet.

Næ, hvis du kan tilgå din controller ude fra kan du alt fra din mobil (iPhone for der er lidt bøvl med Android App)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok