Hop til indhold
  • 0

IHC Visual / SMS modul / Alarm


Mads Krog-Jensen
 Share

Spørgsmål

Hej Alle

Jeg kæmper lidt med 2 problemstillinger.

Jeg vil gerne sende en sms til modtager 1, 2 og 3 i SMS modul når min alarm går. Hvad er det rigtige måde at sætte det op på? Nu har jeg sat det på sirenen så når den går i gang sender systemet en sms men det er næppe den rigtige måde.

Dernæst, jeg vil gerne kunne stille og afstille alarmen via SMS - nogen der ved hvordan? Der må den gerne sende en status sms tilbage der siger "Alarm frakoblet" eksempelvis.

Sidst, jeg kan simpelt hen ikke finde det sted hvor jeg kan se og rette mine koder til at slå alarm til og fra på tasteturet - hvor i menuerne finder man det?

Thanks!

Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Mads

Velkommen til IHC-user

Umiddelbart syntes jeg ikke at selve sirenen er det rigtige sted at tage signalet fra, prøv om du ikke har en bedre på selve funktionsblokken.

Om du kan til- og frakoble via SMS afhænger af dine funktionsblokke – men burde være muligt. Status burde også kunne laves direkte på funktionsblokken, f.eks. at alarmen er blevet tilkoblet.

Hvis du har et udvendigt - kan også være placeret indvendigt - kodetastatur, så kan du IKKE se koderne nogen steder. Hvis det derimod er et almindeligt tryk så følg signalet til funktionsblokken, højre klik på blokken og klik på ”Vis program” nederst i venstre side finder du dine koder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok