Hop til indhold
  • 0

Nyheder fra LK ??


SilverLine
 Share

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

så vidt jeg ved, er det kun lancering af nye dåser, og rammer, selve indsatsene er de samme, (eller de opdaterede 16A versioner der kom forleden) du kan se det hele på lk.dk jeg tror desværre ikke der sker så meget på IHC fronten, vi venter jo stadig på en opdateret firmware, som LK har lovet at komme med flere gange nu, men der sker bare desværre ikke noget, det kunne være rart om de ville melde ud, om hvor vidt det var på vej i graven, eller om der skulle ske noget nyt, der har også gået rygter om at der skulle komme en ny controller, men igen fra rygte til handling går der desværre bare for lang tid..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg var til et af disse fuga arrangementer, og her nævnte konsulenter ved mit bord der kommer EN NY IHC CONTROLLER primo marts 17 

så lad os se om det kommer til at passe

han nævnte det da jeg  nævnte jeg var ved at finde alternativer da ihc jo var ved at lide den stille død... så tror måske han talte over sig:);)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 timer siden, Peter Friis1354922272 skrev:

Jeg var til et af disse fuga arrangementer, og her nævnte konsulenter ved mit bord der kommer EN NY IHC CONTROLLER primo marts 17 

så lad os se om det kommer til at passe

han nævnte det da jeg  nævnte jeg var ved at finde alternativer da ihc jo var ved at lide den stille død... så tror måske han talte over sig:);)

Jeg har også fået at vide at de arbejder på en ny controller.

Så det skal nok passe, men ved du om det er primo marts 2017 eller 2117? :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 23/10/2016 at 19:38 , Peter Friis1354922272 skrev:

Jeg var til et af disse fuga arrangementer, og her nævnte konsulenter ved mit bord der kommer EN NY IHC CONTROLLER primo marts 17 

så lad os se om det kommer til at passe

han nævnte det da jeg  nævnte jeg var ved at finde alternativer da ihc jo var ved at lide den stille død... så tror måske han talte over sig:);)

Jeg har hørt det samme rygte flere gange gennem de sidste 5 år, og hver gang har release datoen været inden for 6-12 mdr. men indtil videre er der intet sket. Lidt ligesom med de andre ting de lovede på dialog mødet for 1-2 år siden. De få ting som er kommet, var mindst 6 mdr. forsinket i forhold til hvad de lovede på mødet.

En ny controller alene vil ikke gøre den store forskel. Der er en akut mangle på en funktionel tavle dimmer, wireless enheder, som ikke får deres eget liv ved lave belastninger o.s.v.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok