Hop til indhold

S: ihc lampeudtag defekt? og 3 tryk


Skauborg
 Share

Recommended Posts

Har følgende som en anden måske kan bruge til noget.

De 3 lampeudtag er udskiftet, da de var af den opfattelse at de selv kunne bestemme om de ville være tændt eller slukkede.

Ved tænding stod alle 3 og skiftevist tændte og slukkede. Ved ikke hvad fejlen er, måske en anden ved det og kan få glæde af dem.

De 3 tryk kender jeg ikke meget til. Har selv wireless i huset, så de har ikke været brugt.

Pris? ved ikke om det overhovedet kan sælges, så giv et bud så ser vi på det.

Befinder sig i Ølstykke og kan selvfølgelig sendes ved aftale.

2016-08-29 15.00.52.jpg

2016-08-29 15.02.16.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Henning Pedersen skrev:

Var egentligt ved at tilbyde dig at teste lampeudtagene, men opdager så at det er de gamle HW1 udtag. Fejlen ved lampeudtagene har/er sandsynligvis været at der har været monteret LED pære i dem, hvilket de gamle HW1 udtag ikke var beregnet til.

Ahh det har vist ikke noget med led pære at gøre. Det er lampeudtag med relæ og ikke dimmer....

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Skauborg skrev:

Har følgende som en anden måske kan bruge til noget.

De 3 lampeudtag er udskiftet, da de var af den opfattelse at de selv kunne bestemme om de ville være tændt eller slukkede.

Ved tænding stod alle 3 og skiftevist tændte og slukkede. Ved ikke hvad fejlen er, måske en anden ved det og kan få glæde af dem.

De 3 tryk kender jeg ikke meget til. Har selv wireless i huset, så de har ikke været brugt.

Pris? ved ikke om det overhovedet kan sælges, så giv et bud så ser vi på det.

Befinder sig i Ølstykke og kan selvfølgelig sendes ved aftale.

2016-08-29 15.00.52.jpg

2016-08-29 15.02.16.jpg

Jeg skal til Ølstykke i morgen tidlig. Hvis vi kan mødes i nærheden af Tinghøjvej vil jeg gerne tage dem med til en test for dig hvis det er. Så kan du lige få vished for om de er værd at gemme på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok