Hop til indhold
  • 0

Varmestyring stabilisering


Jason_Hill
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har det problem at jeg ikke kan holde en normal temperatur i mit hus. problemet ligger ved at jeg har en gulv og rum temperatur (tror jeg).

Det er sat op således.

2016-07-10_18-28-41.png

Billede fra Service view.

2016-07-10_18-32-59.png

Gulv sensors blev placeret midt i mellem varmeslangen. jeg vil skyde på en 5-10 cm fra hver side.

Er det min gulv temperatur der er for høj? eller noget jeg har glemt at opsætte.

Har vedhæftet programmet for min varmestyring.

 

 

2016-07-10_18-35-30.png

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Telestaten er åben og skal den jo også være når gulv temperaturen ikke er opnået. Max gulv temp har jeg ladet være som standard da jeg har gulvtæppe i soveværelset.

Huset er også helt nyt. blev færdig i december sidste år.

Så min gulv temperatur er ikke for høj? den står som standard 26 mener jeg så har sat den ned til 25.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der var nogle af varmestyrings FB der havde fejl ved lige netop en kombi af gulv og rum temperatur. Ved ikke lige hvilken version du anvender da det lige netop ikke kan ses på screenshot.

Men en gulvtemperatur på 25 er ikke meget til at opretholde en rumtemperatur på 21. Dvs du har en delta T på 4 grader til at holde rummet varmt med. OK det burde måske være nok på denne årstid, men der skal ikke meget træk eller andet afkøling til før det ikke er nok.

Max gulv/overflade på 36 er ganske normal og ikke højt. Slet ikke his sensor ligger i beton mellem slangerne for så er det jo nærmet fremløb og ikke overfladen. Husk dog at checke med gulvfabrikantens anbefaling.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok