MartinB Skrevet March 27, 2016 Rapporter Share Skrevet March 27, 2016 Har nogle eurodåser hvor jeg skal ha installeret ihc wireless lampeudtag, MEN monterings skruer i eurodåserne passer ikke. Afstand mellem monterings skrue hulle på ihc modul er 56mm afstand mellem skrue huller i eurodåse 61mm. kan det være rigtigt at man skal klemme dåsen ? for så sidder den jo fint ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 28, 2016 Rapporter Share Besvaret March 28, 2016 LK's IHC wireless lampeudtag er mig bekendt ikke designet til eurodåserne. I DK bruger vi Ø80 dåser til lampe udtag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicolas Søgaard Besvaret April 5, 2016 Rapporter Share Besvaret April 5, 2016 På 28/3/2016 at 00:55 , Lars1 skrev: LK's IHC wireless lampeudtag er mig bekendt ikke designet til eurodåserne. I DK bruger vi Ø80 dåser til lampe udtag. Bare for at fluekneppe, så bruger vi Ø68mm dåser til Ø80 lampeudtag.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 8, 2016 Rapporter Share Besvaret April 8, 2016 Såvidt jeg kan se står der Ø80 på denne http://www.harald-nyborg.dk/p6280/ihc-w-underlag-oe-80-mm-hvid, og teknisk set er underlag for et lampeudtag vel også en dåse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicolas Søgaard Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Et underlag er vel et underlag.. I min verden er en dåse indbygget, men min verden er også lidt anderledes end andres.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 13, 2016 Rapporter Share Besvaret April 13, 2016 På 9/4/2016 at 01:37 , Nicolas Søgaard skrev: Et underlag er vel et underlag.. I min verden er en dåse indbygget, men min verden er også lidt anderledes end andres.. Jeg kunne godt tænke mig at se hvor kaffe dåsen er placeret i dit hus. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret April 13, 2016 Rapporter Share Besvaret April 13, 2016 Kan du ikke smide et puckrelæ i dåsen? Duer kun hvis du ønsker en relæ on/off løsning og ikke dimmer. https://www.elvvs.dk/p/lk-ihc-wireless-output-relae-for-indbygning-525b0002-84915/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicolas Søgaard Besvaret April 13, 2016 Rapporter Share Besvaret April 13, 2016 13 timer siden, Lars1 skrev: Jeg kunne godt tænke mig at se hvor kaffe dåsen er placeret i dit hus. :-) You don't wanna know! Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 13, 2016 Rapporter Share Besvaret April 13, 2016 36 minutter siden, Nicolas Søgaard skrev: You don't wanna know! Jeg gætter på hun er placeret i soveværelset Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MartinB
Har nogle eurodåser hvor jeg skal ha installeret ihc wireless lampeudtag, MEN monterings skruer i eurodåserne passer ikke.
Afstand mellem monterings skrue hulle på ihc modul er 56mm afstand mellem skrue huller i eurodåse 61mm.
kan det være rigtigt at man skal klemme dåsen ? for så sidder den jo fint ?
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts