Hop til indhold

IHC REMOTE


lassehc
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, lassehc said:

jeg har nogle kunder der har en controler med usb men uden viewer som gerne ville kunne styre deres installation fra telefonen med IHCRemote er det muliget.

eller skal de ud og have en ny controler?

 

mvh lasse

Det kan de sagtens, de får dog ikke tilbagemelding i appen.

Altså har du lys tændt i huset og åbner appen så kan du ikke se at lyset er tændt i appen, men du kan stadigvæk slukke og tænde lyset.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Clemen skrev:

Det kan de sagtens, de får dog ikke tilbagemelding i appen.

Altså har du lys tændt i huset og åbner appen så kan du ikke se at lyset er tændt i appen, men du kan stadigvæk slukke og tænde lyset.

 

Aha, jeg var ikke klar over at der ikke er tilbagemelding når der ikke er view'er i :blink:

Det har jeg ikke set LK "reklamere" med, men derfor kan det jo godt stå et sted med småt. ;)

Det er jo ikke så fedt, så ville man f.eks. ikke kunne se om porten er åben eller lukket, om alarmen er til- eller frakoblet osv osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 hours ago, Lars Jacobsen said:

Nu har jeg ikke IHC App'n men man kan godt jvfr. manualen se status på relæudgange (lampeudtag, stikkontakter og lign.) samt dioder i tryk. 

Dermed burde du kunne se om lyser er tændt, alarmen slår til osv.

Det kan man ikke, naboen kører appen uden viewer.

Ændres status imens du har appen åben så kan du se det, da appen husker det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Man har vel heller ikke noget at bruge status til hvis App'n er lukket ned.

Går ud fra at den connecter til controlleren når den starter op eller i det mindste når man åbner et view hvor der f.eks. er et lampeudtag. Det giver ikke meget mening det er App'n der skal huske og holde styr på status. Lyset kunne jo blive styret af et tryk i huset samtidig hvorved staus så afligevel ikke ville passe.

Men nu jeg har heller ikke en controller uden viewer, så det er da muligt man ikke kan. Så er der ikke andet en at vente på Mikkel får sin IHC-Captain app. klar. 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Lars Jacobsen said:

Man har vel heller ikke noget at bruge status til hvis App'n er lukket ned.

Går ud fra at den connecter til controlleren når den starter op eller i det mindste når man åbner et view hvor der f.eks. er et lampeudtag. Det giver ikke meget mening det er App'n der skal huske og holde styr på status. Lyset kunne jo blive styret af et tryk i huset samtidig hvorved staus så afligevel ikke ville passe.

Men nu jeg har heller ikke en controller uden viewer, så det er da muligt man ikke kan. Så er der ikke andet en at vente på Mikkel får sin IHC-Captain app. klar. 

 

 

Du misforstår.

 

Scenarie 1: 

Du har lys tændt diverse steder i huset, og åbner appen. I appen kan du nu ikke se hvilke lamper der er tændte, men stadgivæk tænde nye og slukke nye.

Tændes der nyt lys imens appen kører vil appen vise status for den lampe.

 

Scenarie 2:

Du har alt lys slukket i hele huset, og åbner nu appen, og tænder lys på kontakterne.. Appen vil nu vise dig status og vise dig hvilke lamper der er tændte, indtil appen lukkes.

 

Sådanne var det for et halvt år siden, om det senere er ændret med opdageringer ved jeg ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Allan Nissen said:

Jeg bruger både iphone og ipad ihcremote app's og kan se status på mine stik, relæer og lampeudtag, umiddelbart efter app'en er åbnet (tager 3-4 sekunder for hente status på alle komponenter, cirka samme tid som Mikkels Captain tager om det).

og jeg har ikke viewer i min controller.

Så har de forhåbentligt fået det rettet. Skal have sat tid af til opgradering af naboens udstyr, kan jeg høre :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok