Hop til indhold
  • 0

Problemer med IHC Wireless lysdæmper.


Thomas Fabricius Strømlund
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har lidt problemer med min IHC Wireless lysdæmper jeg har monteret til at dæmpe spots på badeværelset. Problemet består i at de spots jeg har monteret fra Nordtronic med tilhørende halogen lyskilde ikke vil lade sig dæmpe, selvom der står på kassen at de er dæmpbar.
Jeg ved godt at der er problemer med at finde LED-lyskilder der vil lade sig dæmpe, men er det også tilfældet med halogen-lyskilder?
Jeg har monteret 6 spots på samlet 150 W, hvilket burde være helt fint.

Planen er dog at jeg vil bytte de medfølgende halogen ud med LED og jeg har kigget på LK's LED-lysdæmper guide for at finde nogle der passer med denne lysdæmper.
Men ved ikke om der evt. skulle mangle nogle på listen. Så hvis der sidder en venlig sjæl med samme dæmper der har fundet nogle LED der vil lade sig dæmpe, så slå endelig på tråden - for jeg vil også helst undgå at købe LEDer i dyre domme for at finde ud af at skidtet ikke virker :)
- den skal dæmpe i alt 6 spots.

21530.big.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har både prøvet at holde dæmperen inde og prøvet at nulstille den, hvilket ikke hjalp noget.. Jeg har godt tænkt kun at lade en enkelt lyskilde sidde tilbage, vil jeg prøve imorgen, tak :) 
Lige da jeg havde sat det op og tændte første gang, lyste de kun svagt.. Og jeg kunne ikke gøre noget ved dæmperen. Men fandt så ud af, at hvis jeg trykkede på tænd når der allerede var tændt, som lyste de mere og mere for hvert tryk.. Så efter 10-15 tryk noget de op fuld styrke, nu kan de så ikke dæmpes.. Kun tænd og sluk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok