Hop til indhold

Ihc-Debat Møder


Anders Bo
 Share

Recommended Posts

Har du lidt info, inden vi kaster den ind i controlleren. Vil være ked af at skulle slås med LK hvis lortet går dødt, og skal forsvare en ikke officiel FW

Den løser i hvert fald det tidligere annoncerede java 8 problem, så man ikke behøver at fravælge TLS 1.1 og TLS 1.2, for at kunne åbne Viewer applikationerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 years later...
10 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Bump til en gammel tråd, der var en der nævnte LK's debatmøde forleden dag i en tråd.

Noget af det er da blevet til noget  :D 

Hvilket? V2 wireless HW var frigivet før debatmødet såvidt jeg husker. Eftersom det nu er over 4 år siden møde rækken blevet afholdt burde alt hvad der blev lovet dengang være på marked nu.

Men tak for at bringe tråden op igen. Havde helt glemt at det er over 4 år siden de møder blev afholdt.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lars1 skrev:

Hvilket? V2 wireless HW var frigivet før debatmødet såvidt jeg husker. Eftersom det nu er over 4 år siden møde rækken blevet afholdt burde alt hvad der blev lovet dengang være på marked nu.

Men tak for at bringe tråden op igen. Havde helt glemt at det er over 4 år siden de møder blev afholdt.

Bitprodukterne er alle kommet, tællervisning i IHC-remote, firmwaren kom også ^_^ og Fuga-Opus adapteren.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Bitprodukterne er alle kommet, tællervisning i IHC-remote, firmwaren kom også ^_^ og Fuga-Opus adapteren.

Jeg må indrømme at jeg ikke længere kan huske hvad de lovede på mødet, men det er korrekt at bit produkterne samt FUGA/OPUS adaptoren kom omkring 1 år efter mødet. Firmwaren holdte dog kun et par mdr. før der igen var problemer med udløbne certifikater hvis jeg husker ret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok