Hop til indhold
  • 0

Kan Ikke Linke Brugt Batteritryk Og Fjernbetjening


Adam Ellesøe
 Share

Spørgsmål

Har sat controler med visual op og oploaded programmet, skulle så linke batteritryk og fjernbetjening som jeg havde fra tidligere, men der sker ingen ting, ingen kontakt, programmer bliver bare ved med at søge men finder ikke noget :( har unlinket (vha knap A og knap 2) men de virker stadig ikke... Er min controler i stykker? Eller har jeg overset noget?

Håber i kan hjælpe.

MVH Adam

Link til kommentar
Del på andre sites

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Adam

Har du sat antenne direkte på controller uden kabel? (Kan lade sig gøre med første version som var knækbar)

Hvis du har det så har du hunstik mod hunstik og ingen forbindelse...

Hvis dette ikke er tilfældet kan du forsøge at afmontere antennekabel på controller og prøve at linke batteritryk helt tæt ved controlleren (dette kan udelukke defekt antennekabel).

Anders

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er det alle links du har fået slettet fra wireless enheden ? Eller kun det der var på knap 2 ?

Alle links skal nemlig slettes før du kan linke en tidligere stand alone enhed til en controller.

http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9904122_01.pdf

De har været linket til en controler i min gamle lejlighed, og ikke brugt som stand alone. Jeg her dog forsøgt at holde A inde for at slette alt, men det hjalp heller ikke :-(

 

Har i dag bestilt et nyt batteritryk, så må jeg se om det virker eller om jeg bliver nød til at sende controleren ind til LK :-(

 

PS. hvad betyder at et batteritryk er 'slutte' og jalusi??

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Slutte betyder bare at kontaktetne slutter, i modsætning til bryde kontakter.

Jalousi er beregnet til at hæve/sænke gardin/markise/persienne/biograflærred mm. Se

http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?EANnummer=5703302143998

Meningen er man monterer en standard jalousi kontakt (eller med lås) på de steder hvor du forsyner motoren med strøm/signal. Og så kan man montere alle de wireless tryk man vil til at styre dem centralt eller decentralt i grupper eller hvad man nu vil.

Selve det wireless jalousi batteritryk kan jeg ikke se er forskellig fra de almindelige wireless tryk, bortset fra symbolerne på afdækningerne/tangenterne.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igen

Har lige fået et nyt batteritryk, og det kan jeg heller ikke linke :(

Har sat min router til lan porten på controleren, burde den ikke lyse i lan lampen på controleren??

Det minder mig om en anden tråd http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2838-defekt-controller/#entry19837 Men linket virker ikke:( håber stadig på jeres hjælp, og evt en vejledning til at åbne hvis i mener at det er vejen frem :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg vil ikke anbefale at åbne controlleren selv. Der sidder et plomberingsklistermærke på bagsiden, og hvis det er brudt tror jeg ikke der er hjælp at hente fra LK. LK plejer at være meget large med rep./ombytning af controller hvis den er defekt. Også selv om den er ældre end 2 år. De kræver dog nok at ombytningen foregår gennem en installatør.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ok, så skal jeg nok lade være, men kan det være rigtigt at lan led ikke lyser når den er forbundet til en router? Har også opdaget at ok på controleren lyser konstant...

Lan LED skal lyse/blinke orange når den er forbundet til router.

Når den grønne OK LED lyser konstant, betyder det at controlleren "starter op", hvilket jo så indikerer at der er et problem, når den bliver ved med det..

Har du prøvet at give controlleren en "reset firmware", for at se om det starte den rigtigt op? (Husk lige at have en backup af dit program, for det bliver slettet ved sådan en reset).

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok