Hop til indhold
  • 0

Brugernavn & Password


Henrik Gundertofte
 Share

Spørgsmål

Siden opdateringen har jeg ikke kunne bruge mit brugernavn/password til IHC-user.dk. Jeg får at vide at password er forkert, hvilket jeg ved det ikke er. Jeg kan logge på via facebook, men hvis jeg så prøver at ændre password i mine profil indstillinger får jeg stadig besked om at password er forkert - har andre haft samme problem ?

 

Mvh.

Henrik Gundertofte  (Boxer) 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Siden opdateringen har jeg ikke kunne bruge mit brugernavn/password til IHC-user.dk. Jeg får at vide at password er forkert, hvilket jeg ved det ikke er. Jeg kan logge på via facebook, men hvis jeg så prøver at ændre password i mine profil indstillinger får jeg stadig besked om at password er forkert - har andre haft samme problem ?

 

Mvh.

Henrik Gundertofte  (Boxer) 

Hej Henrik,

Har ikke hørt at andre har haft samme problem. Prøv at send mig en PM med det ønsket password så kan jeg skifte det for dig. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg kan kun logge på via facebook, og når jeg så den vej igennem ændrer mit password, og prøver at logge på via en computer siger den bare at brugernavn eller password er forkert. HVILKET DET IKKE ER!!

Meget irriterende da arbejdspladsen ikke tillader facebook, og derfor kun kan logge på fra min iphone, men er lidt mere besværligt at skrive fra den.

Hvad gør jeg?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok