Hop til indhold
  • 0

Problem Med Login Til Ihc Remote Over Iphone


Jesper Geerthsen Olsen
 Share

Spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

DNS for controlleren er lige meget, det bruger den kun hvis den skal lave navneopslag. Så det har ingen betydning.

 

Men brug den DNS server du bruger på din pc, eller brug en public dns som Google DNS 8.8.8.8 og 8.8.4.4

 

Hvis det ikke virker så tror jeg du skal controllere din port nat, hvilken router/forbindelse af du?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Udefra skal du bruge den IP adresse som din udbyder har givet dig. Den kan være dynamisk, dvs. den kan skifte uden du ved det, så skal du bruge en dynip service. Hvis den er fast (det koster eksta hos nogen udbydere) så kan du bare bruge den som den er. Du kan finde adressen ved at taste http://minip.dk/

I din Router skal der så være en portforwarding der fortæller hvilken dims inden for dine fire vægge der skal modtage "kaldet". Det kan være at din dims har 192.168.1.84 port 81. Så skal din portforwarding sørge for at en browser udefra med http://dinip:81 peger på 192.168.1.84

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det virkede tim mail delen men kan stadig ikke logge på udefra. Har fået ny router fra yousee cg300

Det er virker sikkert ikke fordi at din "Port Forwarding" ikke er sat op i den nye router. Du skal logge ind i routeren og finde Port forwarding og indtaste ip på din IHC controller og den port du brugere fx. 443.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg går ud fra at du har sat flueben ved "IHC Serviceview" under lokal net og internet?

 

attachicon.gifSkærmbillede 2012-12-29 kl. 11.26.19.png

 

Hvad står din web port og secure port til?

 

attachicon.gifSkærmbillede 2012-12-29 kl. 11.26.33.png

Jeg vil ønske at LK snart tog sig sammen og fik ændret deres netværks del. Når LK skriver internet, mener de alle andre IP ranges end det IP range som controleren sidder på. For 20 år siden var det ok at skrive sådan, men idag er standarden at du du bruger hide NAT i router/FW'en og derved optræder alt trafik, som kom det fra det samme IP range som controleren sidder på.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det virker fint når jeg til anden ihc i byen. Tror det er fordi mit overvågning er på port 80, kan ik ændre det:-(

Jeg bruger også port 80 til noget andet end IHC, så derfor har jeg sat port 10443 i stedet, i min router har jeg så lavet portforwarding fra port 10443 til min IHC controller og i min iPhoneRemote skriver jeg bare adresse:10443 det virker her. Jeg har godt nok lavet en DNS record for min WAN IP med det skulle også virke bare med en ip adressen :)

 

post-1-0-46032800-1356880688_thumb.png

 

post-1-0-54722900-1356880816_thumb.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

IHCRemote bruger port 80  som standard (eller 443 er ikke sikker :) ) men hvis du skriver 2.111.92.122:10443 og har oprettet en portforward for port 10443 til din IHC controller så vil det virke. Du skriver at du bruger 80 til noget overvågning, så den skal du jo bare lade være..... glem DNS ind til du har fået det til at virke med IP adresse først.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok